וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "נפטצ'י חזקה מאוד, אבל אנחנו לא באים לאף משחק עם מחשבות רעות"

7.8.2019 / 19:43

מאמן בני יהודה אופטימי לקראת המשחק מול האזרים במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 20:00, ספורט 3). אלו עדיין לא בסגל, עזוז הפצוע ייעדר. רוברטו בורדין מאמן היריבה: "הם התגוננו עם 10 שחקנים מול מכבי תל אביב"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שעברה מהפכה של ממש בסגל, בני יהודה תפתח מחר (חמישי, 20:00, ספורט 3) את העונה האירופית שלה עם משחק חוץ באזרבייג'אן מול נפטצ'י באקו, סגנית האלופה המקומית. יוסי אבוקסיס, שגם כך מחזיק סגל קצר למדי, יצטרך להסתדר ללא המגן החדש דור אלו שנשאר בארץ וגם ללא הקפטן איציק עזוז שעבר ניתוח בברכו וכן עמית זנטי ואיתן ולבלום הפצועים.

יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "אני חושב שמחכה לנו משחק מול יריבה חזקה מאוד. קבוצה עם הרבה שחקנים זרים איכותיים. זאת קבוצה שעדיין לא ספגה שער אחד במפעל וניצחה 0:9 בסיכום קבוצה טובה כמו ארסנל טולה. אנחנו רוצים להיות טובים בכל משחק ומגיעים במטרה להוציא תוצאה טובה, אני יודע שזה לא יהיה פשוט. המטרה היא להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין. נפטצ'י חזקה, אבל אנחנו לא באים לאף משחק עם מחשבות רעות".

דן מורי הוסיף: "ראינו את המשחקים האחרונים שלהם, אנחנו מתכוננים אליהם מבחינה טקטית. זה יהיה קשה, אבל כמו שאמר יוסי אנחנו מגיעים לכל משחק עם אמונות חיוביות".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס: אבישי כהן, אלבן פינישי, דן מורי, דניאל פלשר, אמיר רוסטום: איסמעילה סורו, סגס תאמבי, שי מזור, מוחמד גדיר, דור ג'אן.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
יצטרך להסתדר עדיין בלי אלו ובלי עזוז. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

אצל היריבה, האיטלקי רוברטו בורדין הפך בשבוע שעבר למאמן הראשון שמוביל קבוצה אזרית לארבעה ניצחונות רצופים באירופה, והוא מקווה להמשיך במומנטום גם מחר. "אנחנו פוגשים יריבה מאוד הגנתית, ראיתי את המשחק שלהם מול מכבי תל אביב והם היו עם 9-10 שחקנים בהגנה, אבל יש להם שחקנים עם יכולות אישיות שיכולים לסכן אותנו מאוד במתפרצות. זה נכון שיש להם כמה פצועים, אבל המחליפים שלהם גם הם טובים. אני לא חושב שזה יתרון מבחינתנו. אין אצלנו אופוריה, השחקנים מבינים את חשיבות המשחק ורוצים להתקדם לשלב הבא".

נפטצ'י הייתה בשלב הבתים של הליגה האירופית ב-2012/13, אחרי שזכתה באליפות והודחה בידי עירוני קרית שמונה במוקדמות הצ'מפיונס (הפסד 3:0 בישראל ולאחר מכן 2:2 בבאקו). הפעם היא מקווה לעבור את המשוכה הישראלית, למרות חסרונו של הקפטן המוצהב אמיר מחמודוב. גם החלוץ בגאלי דאבו ככל הנראה ייעדר, והמאמן בורדין אמר עליו: "הוא חזר להתאמן וחשוב שיהיה איתנו בסגל, אבל הוא עדיין לא כשיר ב-100 אחוז".

הרכב משוער: סלאחט אראייב, עומאר בולודוב, וויסלב סטנקוביץ', קירילו פטרוב, אנטון קריבוציוק, סוני מוסטיבאר, נאמיק אלסקרוב, ממאדו קאנה, סטיבן ג'וזף מונרוז, ראוף אלייב, דריו דה סילבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully