וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות השירות הלאומי: ירדן שועה יוכל לשחק בנבחרת

7.8.2019 / 17:30

ההתאחדות אישרה את השירות שעושה חלוץ מכבי חיפה והוא עשוי לקבל זימון כבר למשחקים מול צפון מקדוניה וסלובניה בספטמבר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חלוץ מכבי חיפה ירדן שועה יוכל להיכלל בסגל נבחרת ישראל כבר בכינוס הקרוב בחודש ספטמבר, זאת מכיוון שהשירות הלאומי שהשחקן עושה הגיע לידי ההתאחדות ואושר. כזכור, שועה לא נכלל בסגל של נבחרות ישראל במשך השנים בשל העובדה שלא התגייס לשירות צבאי, אלא שבסיוע אישי של יעקב שחר התגייס שועה לשירות לאומי וכעת הוא יוכל להיכלל כבר בכינוס הקרוב.

מאמן הנבחרת אנדי הרצוג כבר עוקב אחרי שועה ולפי גורמים המעורים בפרטים מעריך אותו מאוד וייתכן שיוזמן כבר למפגשים הקרובים מול צפון מקדוניה וסלובניה בתחילת ספטמבר. אגב האישור של ההתאחדות תקף כמובן גם לנבחרת הצעירה, שכן גילו הצעיר של שועה מאפשר זאת ואם הרצוג יחליט לא לזמנו, שועה יוכל לקבל זימון מהנבחרת הצעירה למשחק נגד קזחסטן ב-10 בספטמבר.

שועה עצמו זכה למחמאות גדולות על ההופעה שלו במשחק של מכבי חיפה נגד שטרסבורג כשגם גורמים בנבחרת התרשמו מהיכולת של החלוץ. כידוע בסגל הנבחרת יש את ערן זהבי, מונס דאבור ותומר חמד כחלוצים העיקריים כשלמשחק האחרון זומן גם שון וייסמן בשל ההיעדרות של דאבור וחמד כשכעת נראה שמעבר לשלושה (חמד רק חוזר מפציעה ובנבחרת יבדקו איתו מה כושרו), בנבחרת יזמנו את וייסמן או את שועה כשהחלטה מי מהשניים יוזמן תתקבל בסמוך לפרסום הסגל.

שחקן מכבי חיפה, ירדן שועה. יוסי ציפקיס
בדרך לנבחרת. שועה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully