וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל דגני תוקף את הפועל תל אביב: "נידו אותי, עשו לי רצח אופי"

6.8.2019 / 21:17

לאחר שסרט הקפטן נלקח ממנו, הבלם פרסם פוסט תגובה: "מדובר במלחמת התשה של הבעלים מולי, הטענות של שרון ניסנוב הן שקר מוחלט. מנסים לצייר אותי כרודף כסף וכשחקן בעייתי". המועדון עשוי להשעותו בעקבות הדברים

פלייר בית"ר ירושלים רוני לוי/עריכת וידאו: מתן חדדד

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים

לאחר הודעת הפועל תל אביב על נישולו מתפקיד קפטן הקבוצה, אוראל דגני פרסם הודעה בפייסבוק בטענה כי "האמת חייבת להיאמר ולצאת החוצה. אני קורא את כל הפרסומים האחרונים והיה חשוב לי מאוד שתשמעו את הצד שלי בנושא". בעקבות הפוסט של דגני, הוא עלול להיות מושעה מהקבוצה.

וכך כותב דגני: "הכול החל כשחתמתי בהפועל בקדנציה השנייה שלי (ב-2016). חתמתי על חוזה לשלוש שנים והאמנתי שאני יוצא לדרך חדשה ולאט לאט הכול התחיל להתפרק: החלפת בעלים, פירוק, מינוס נקודות וירידת ליגה הם רק חלק מהדברים עליהם כולם יודעים, אבל מסתבר שבפנים מתרחשים לא מעט אירועים נוספים.

"כשירדנו ליגה, התחייבו לי מראש שהחוזה שלי לא ייפגע וכך אמשיך לשחק בקבוצה כרגיל, אך פתאום כשהבינו שקצת קשה להם, נידו אותי ובחרו שלא להוציא אותי למחנה אימונים והתייחסו אליי בחוסר כבוד וזלזול משווע. בכל זאת המשכתי בשלי, החלטתי לרדת עם הפועל ליגה ולהיות חלק מהמסע חזרה לליגת העל. לקחתי על עצמי בלב שלם ובתחושת שליחות את האתגר להחזיר את הפועל תל אביב למקומה האמיתי על אף כל הבלאגן והבוררות שהייתה לי מול המועדון. וכל זה בלי לדבר על ההצעות שהיו לי מקבוצות אחרות בליגת העל ועם משכורות הרבה יותר טובות ממה שהציעו לי בהפועל.

"אחרי סאגה ארוכה חתמתי על חוזה חדש שבו קיצצתי בסכום בתמורה להארכת החוזה לחמש שנים נוספות. מאז עברו שנתיים בהן המשכתי לשחק, קיבלתי את סרט הקפטן ונתתי את כל כולי עבור המועדון.

שחקן הפועל תל אביב, אוראל דגני. דני מרון
עלה להתקפה. אוראל דגני/דני מרון

"כידוע, עלינו לליגת העל ובעונת החזרה לא הצלחנו להציג יכולת טובה וסיימנו את העונה הקודמת בפלייאוף התחתון. אך מבחינתי ואם סוף סוף אוכל קצת להדגיש גם את הנתונים הקשורים אליי, סיימנו כקבוצה עם ההגנה מספר 2 בליגה, הנתונים הסטטיסטיים שלי היו מעולים, קיבלתי זימון לנבחרת והייתי מבוקש במספר קבוצות בארץ ובחו"ל.

"לקראת פתיחת העונה הנוכחית, ניסיתי ליזום שיחה עם הבעלים מספר פעמים כדי לדון בנושא השדרוג, אך הפגישה לא התקיימה. בסופו של דבר דיברנו בשיחה טלפונית ונעניתי בשלילה. האם שחקן שמבקש שדרוג דינו להיענש? האם דאגה לפרנסה למשפחתי מצריכה להישלל ממני הזכות לענוד את סרט הקפטן? תרשו לי לחדש לכם! בניגוד לפרסומים השונים, אני חיובי מאוד בחדר ההלבשה ואין לי ספק שכל חבריי לסגל יכולים להעיד על כך. מאז אותה בקשה, אני עובר מסע הכפשות, מנסים לצייר אותי כרודף כסף וכשחקן בעייתי מבלי לשמוע בכלל את הצד שלי בסיפור.

"למרות שנעניתי בשלילה לבקשה, לא 'עשיתי פרצופים' והמשכתי לתת מאה אחוז בכל אימון ובכל משחק, תוך כדי שאני שומע את הרעשים והלחשים סביבי, אך בחרתי לנטרל את עצמי מכל זה. סאגת סרט הקפטן סירבה להיעלם וניסו כמה שיותר להוכיח שאני לא ראוי וכל זה להזכיר לכם, רק (!!!) בגלל שביקשתי שדרוג. יש דברים שצריכים לפתור בתוך הבית ולא בחוץ. אפשר להסכים ואפשר גם שלא, אבל יש דרך להתנהג.

"אם כל זה לא מספיק, מה ששבר אותי סופית הייתה השיחה עם הבעלים של הקבוצה, שרון ניסנוב. נקראתי לשיחה ובה שרון אמר שאני פוגע במרקם הקבוצתי ובחדר ההלבשה והגרוע מכל? איים שאם אמשיך לעשות זאת אני אשב ביציע כל העונה. מיותר לציין שהטענות שלו הן שקר מוחלט. בסופו של דבר אני משחק כבר שנים במועדון, משמש כקפטן וביום בהיר אחד לא הפכתי לאדם שלילי או לאחד ש"פוגע במרקם הקבוצתי".

"מדובר במלחמת התשה של הבעלים מולי, כל זאת על מנת שאני אעשה מאמצים למצוא קבוצה אחרת בזמן שהם מציגים עצמם כתמימים, כבעלי מועדון שלא מוכנים להתפשר על שכר בסך הכול. עצוב לי מאוד שזה המצב. נתתי והקרבתי המון למען המועדון וקיבלתי גם בחזרה, אבל במצב הנוכחי, אני לא מסוגל לשמוע יותר את ההכפשות והשקרים שכותבים עליי ובעקבות גל השמועות, החלטתי לשתף ולשים סוף למסע הציד ורצח האופי שנעשה לי בחודשים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully