וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה החלה המהפכה של קלינגר

21.12.2002 / 21:03

מכבי ת"א עם נמני, עובד וארוס על הספסל, אבל עם הרבה נשמה של המחליפים פתחה לנו את הליגה עם 3:2. הפועל ב"ש עם 0:4 על הפועל פ"ת עלתה למקום השלישי. ניצחונות גם לכפ"ס ולמכבי פ"ת

ליגת העל יוצאת לפגרה של שבועיים, אבל נראה שהעניינים רק מתחילים להתחמם. בצמרת הפועל באר שבע כבר במקום השלישי וגם לה יהיה מה להגיד בנושא האליפות. בתחתית ראשון לציון מצטרפת למאבקים על ההישארות בליגה

הפועל כפר סבא 1 - עירוני ראשל"צ 0

לאחר שערוריות בית הדין המשמעתי, האיום שלא להופיע, ההופעה החלשה וההפסד לבית"ר, כפר סבא גם משחקת כדורגל וזוכה בניצחון ביתי חשוב שמעלה אותה מעל לקו האדום ומצרף את ראשון לציון חזק חזק למאבקי התחתית.

בדקה ה-17 עולה כפר סבא ליתרון מפנדל של קלאודיו מילאר. כפר סבא ממשיכה ללחוץ על שערה של ראשון במחצית הראשונה. במחצית השנייה המשיכו בכפר סבא לתקוף אך לא הצליחו להבקיע את השני. אולי בגלל שאלון מזרחי סופסל של ידי תמיר בן חיים כעונש חינוכי.

הפועל באר שבע 4- הפועל פתח תקווה 0

באר שבע, ועכשיו זה סופי מצטערת שמגיעה הפגרה. הקבוצה פשוט בכושר שיא. הפועל פתח תקווה מגיעה למשחק הראשון בעידן פרדי דוד אבל למקומיים זה לא ממש משנה. ברטוש טרכולסקי בדקה ה-3 ואופיר חיים בדקה ה- 32 נותנים למקומיים יתרון מבטיח במחצית הרשונה, למרות שהאורחים הם אלו ששלטו במשחק.

בדקה הראשונה של המחצית השנייה מפרק אלעד בונפלד מבאר שבע את ההגנה של האורחים לבד ועובר גם את השוער. טרכולסקי מוסיף את השני השני שלו בדקה ה-53.

מכבי פתח תקווה 1 - מ.ס. אשדוד 0

במשחק משעמם ובקור אימים מצליחה מכבי פתח תקווה להוביל על מ.ס אשוד 0:1 משער של ליאור אסולין בדקה ה-36. אשדוד ממשיכה לראות את הקו האדום מנצד הלא נכון.

150 צופים איכלסו את יציעי היכל הכדורגל בפתח תקווה. אבי לוזון אמר לרשת ב' שזהו המשחק הראשון העונה שיש להם יותר אוהדים מהקבוצה האורחת.

מכבי חיפה 2 - מכבי תל אביב 3

ללא ספק משחק העונה. קלינגר חזר למגרש שגדל בו ולימד את המקומיים פרק בכדורגל. עם אבי נימני , ראובן עובד וארוס על הספסל יצא קלינגר למלחמה וחזר עם שלוש נקודות יקרות שמחזירות את קבוצתו למאבק על האליפות.

ברוך דגו מעלה את הצהובים בדקה ה- 10 מפנדל מוצדק. יעקובו משווה כעבור חמש דקות בגול יעקובום אופייני. עם פתיחת המחצית השנייה פרחוננקובס כובש ומעלה את הצהובים בפעם השנייה ליתרון. מכבי ממשיכה ללחוץ אבל דווקא קייסי עושה 2:2 בנגיחה חזקה בדקה ה-81. עמיר תורג'מן שנכנס במחצית השנייה כובש את השלישי של האורחים בדקה ה-86 ועושה צדק.

קלינגר אמר בסיום: מאמן כדורגל צריך שיהיה לו יושר. אני לוקח החלטות לא קלות ואני חושב שאם השחקנים פה לא היו כל כך צעירים וכל כך מתלהבים היינו יכולים לצאת עם תוצאה יותר גבוהה"

שום אמר: "אנחנו משלמים את המחיר על עונה גדולה. יש לנו שחקנים פצועים שיחלימו בפגרה. לצערי חלק מהשחקנים שלנו יצאו כבר עכשיו לפגרה"

דני קורן שפט מצויין משחק קשה לשיפוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully