וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דור אלו חתם לעונה, אלבן פנישי חתם לשנתיים

6.8.2019 / 19:45

יומיים לפני המשחק מול נפטצ'י באקו באירופה: הזהובים חיזקו את ההגנה עם המגן שהגיע בהשאלה מהפועל באר שבע והבלם ששיחק בבני סכנין

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

יומיים לפני המשחק הראשון מול נפטצ'י באקו האזרית בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, בני יהודה חיזקה את ההגנה שלה עם צירופם של המגן דור אלו והבלם אלבן פנישי. המגן הימני בן ה-25 חתם הערב (שלישי) לעונה אחת באמצעות סוכנו אבי נמני, לאחר שסוכמה שאילתו מהפועל באר שבע.

אלו, שכבר סיכם במכבי תל אביב, הצטלם עם חולצת הקבוצה ובסופו של דבר לא עבר בעקבות בעיות בבדיקות הרפואיות, אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף לבני יהודה. שמח להגיע למקום שהוכיח בשנים האחרונות שיש לו שאיפות ורצונות להתקדם. מחכה כבר לפגוש את הקהל הכתום".

אלו גדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה וערך במדיה את הבכורה באוגוסט 2012, כשהייתה בליגה הלאומית. בקיץ 2017 נרכש על ידי הפועל באר שבע, היה שותף לאליפות ואז סבל מפציעת ברך. הוא חזר בינואר ורשם עוד שמונה הופעות, כך שסך הכול היו לו 25 משחקי ליגה בבאר שבע.

דור אלו מגן בני יהודה. אתר בני יהודה, אתר רשמי
תחנה שלישית בליגת העל. דור אלו/אתר רשמי, אתר בני יהודה

מוקדם יותר הודיעה בני יהודה על החתמתו של אלבן פנישי, שחתם בקבוצה לשנתיים באמצעות סוכנו, אדם קידן. פנישי, שהתאמן עם הקבוצה גם במחנה האימון בפולין, נחת אתמול בערב בישראל והיום יצטרף לאימוני הקבוצה, שמתכוננת למשחק מול נפטצ'י באקו במוקדמות הליגה האירופית.

הבלם השוויצרי-קוסוברי בן ה-28, שמתנשא לגובה של 1.89 מטר, שיחק בעונה שעברה בבני סכנין וירד עמה לליגה השנייה. הוא פתח בהרכב ב-31 משחקים, הוחלף שלוש פעמים, וספג חמישה כרטיסים צהובים.

פנישי שיחק בשלוש השנים שלפני כן בגראסהופרס השוויצרית, אבל בעונתו האחרונה שם שותף בשבעה משחקים בלבד, רק שניים מהם בהרכב. לפני שהצטרף לגראסהופרס בקיץ 2015, הוא שיחק בווהלן מליגת המשנה. בסך הכל פנישי רשם 149 הופעות בליגה השנייה בשוויץ ו-57 הופעות בליגה הראשונה. פנישי נולד בציריך להורים ממוצא קוסוברי ואחרי שקוסובו הפכה לחברה בפיפ"א, הוא הוזמן למדים הלאומיים ועד כה הספיק ללבוש אותם בשבעה משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אלבן פנישי שחקן בני יהודה. בני יהודה, אתר רשמי
ברוך הבא. אלבן פנישי/אתר רשמי, בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully