וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה לא תוכל למכור? צו עיקול על כרטיס השחקן של גבריאל תמאש

4.8.2019 / 17:50

עורכי הדין סטולר, שייצגו את הבלם במשפט התעבורה שלו, הוציאו צו עיקול על כל נכסיו בגלל חוב של מעל 62 אלף ש"ח. השחקן טען בפני עו"ד שהמועדון צריך לשלם את החוב, בחיפה טוענים שתמאש עוזב ועליו לשאת בעלויות

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

בווידאו: הפועל חיפה פותחת עונה

עורכי הדין סטולר שייצגו את גבריאל תמאש במשפט התעבורה שלו, הוציאו צו עיקול על כל נכסיו הקשורים להפועל חיפה, כולל כרטיס השחקן שלו. עורכי הדין מאיימים שאם יימכר לאסטרה ג'ורג'ו, הם יתבעו את הפועל חיפה על חוב של השחקן כנגדם. באמצעות עורך דינם שאולי כהן, עורכי הדין הגישו תביעת הוצאה לפועל נגד הבלם על חוב שלו כלפיהם העומד על למעלה מ-60 אלף שקלים עבור ייצוגו במשפט, אלא שהשחקן טען בפניהם שמי שצריכים לשלם את החוב הם אנשי הפועל חיפה.

עורך הדין כהן הוציא מכתב להוצאה לפועל וכן צו איסור יציאה מהארץ נגד תמאש, אלא שזה כבר שהה עם הפועל חיפה במחנה האימון ברומניה וכידוע לא חזר לארץ, כך שלא ניתן לממש את הצו. בשל העובדה שעזב, הוצא גם צו עיקול להפועל חיפה נגד משכורתו של השחקן וכעת גם נגד מכירת כרטיס השחקן.

צו עיקול גבריאל תמאש הפועל חיפה. צילום מסך
צו עיקול גבריאל תמאש הפועל חיפה/צילום מסך
צו עיקול גבריאל תמאש הפועל חיפה. צילום מסך
צו עיקול גבריאל תמאש הפועל חיפה/צילום מסך

אגב בחיפה טוענים שכעת, מכיוון שתמאש עוזב את הקבוצה, הוא זה שחייב את הכספים ומן הסתם המועדון לא יישא בעלויות והמסמך לא רלוונטי. עורך הדין כהן אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "משרדי אכן מייצג את עו"ד סטולר בתיק הוצאה לפועל נגד השחקן גבריאל סבסטיאן תמאש, אשר לא שילם את שכר טרחתו של מרשי אשר ייצגו בתיק התעבורה בגין נהיגה במהירות ובשכרות.

"תיק ההוצאה לפועל נפתח לאחר שהפועל חיפה לא קיימה התחייבותה המפורשת למרשי ולא שילמה את חובו של מר תמאש. החוב בתיק כיום הינו כ-62,500 שקלים. במסגרת התיק, ננקטים הליכי הוצאה לפועל כולל עיכוב יציאה מן בארץ, ועיקולים. כמו כן, הוטלו עיקולים אצל מועדון הפועל חיפה, כולל על כרטיס השחקן, והובהר לקבוצה כי אינה רשאית לשחרר את כרטיס השחקן, שכן גם הוא מעוקל.

"ככל שהשחקן או הפועל חיפה לא ישלמו את החוב בהקדם, ישקול מרשי נקיטת הליכים משפטיים נוספים בארץ ובחו"ל. עורכי הדין סטולר טוענים שבזמנו הבטיחו להם אנשי חיפה מפורשות שהם ערבים לתשלום".

תגובותיהם של תמאש ושל המועדון יובאו לכשיתקבלו.

הצעת חוזה גבריאל תמאש הפועל חיפה. מערכת וואלה!
ההסכם של גבריאל תמאש/מערכת וואלה!

בנושא אחר: החלוץ אמרי וולשמן עבר את הבדיקות הרפואיות והצטרף רשמית לסגל הקבוצה אחרי שחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully