וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גוטמן מתנצל: "זו אמירה אומללה, פגעתי בשם המועדון"

4.8.2019 / 20:31

מאמן הפועל חדרה, שיעמוד לדין בעקבות קללות קשות לעבר אוהד הפועל כפר סבא, פרסם הודעת התנצלות: "זה לא יקרה שוב, מבקש סליחה ומחילה". החלוץ יניב מזרחי חתם לשנתיים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניב מעוז

בווידאו: הפועל חדרה פותחת עונה

אורי גוטמן התבשר היום (ראשון) כי יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת במשחק גביע הטוטו מול הפועל כפר סבא בשבוע שעבר (2:2). מאמן הפועל חדרה הפנה קללות קשות לעבר אחד מאוהדי היריבה (בין היתר: "יא בן שרמוטה, שיבוא לך סרטן") ולאחר החלטת תובע ההתאחדות להעמידו לדין, מסר הודעה ובה נכתב: "אני אורי גוטמן, מאמן הפועל חדרה, קיבלתי הזדמנות לאמן מועדון כל כך מכובד בליגת העל. באמירה אומללה שאסור שתאמר לעולם, פגעתי בשם המועדון אותו אני מייצג, פגעתי באוהדי הכדורגל ככלל, ובאוהד הפועל כפר סבא בפרט".

עוד הוסיף גוטמן: "סבתי רחל נפטרה מהמחלה הארורה הזאת לפני כשלוש שנים. ימים שלמים בכיתי על לכתה מן העולם. מיותר לציין שדבר כזה לא יקרה שוב לעולם. אני רוצה להתנצל מעומק לבי בפני אותו אוהד. אני רוצה להתנצל בפני אוהדי הפועל חדרה על ההתנהלות הלא ראויה הזאת. אדאג להיפגש עם האוהדים ולהתנצל באופן אישי. אני מבקש סליחה ומחילה".

אורי גוטמן מאמן הפועל חדרה. ברני ארדוב
ידאג להתנצל גם באופן אישי. אורי גוטמן/ברני ארדוב

הפועל חדרה החתימה מוקדם יותר את החלוץ יניב מזרחי, שנבחן בשורותיה במחנה האימונים וגם בגביע הטוטו, בו כבש ב-2:2 מול הפועל כפר סבא בשבוע שעבר. החלוץ בן ה-24 חתם על חוזה לשנתיים והצטרף לסגל של אורי גוטמן, אחרי ששיחק בעונה הקודמת בהפועל ניר רמת השרון מהליגה הלאומית.

גם את העונה שעברה החל למעשה מזרחי בליגת העל, כשחקנה של הפועל רעננה, אבל הוא נפרד מהקבוצה אחרי גביע הטוטו ועבר לרמת השרון, במדיה כבש ארבעה שערי ליגה ועוד צמד בגביע המדינה.

המאמן גוטמן יעמוד לדין בעקבות התנהגות בלתי הולמת באותו משחק מול הפועל כפר סבא בשבוע שעבר. הדין ייערך ביום רביעי הקרוב, יום אחרי שחדרה תארח את מכבי נתניה במשחקה השלישי בבית א' של גביע הטוטו.

(עדכון ראשון: 16:10)

יניב מזרחי הפועל חדרה. אתר רשמי הפועל חדרה, אתר רשמי
היכולת בגביע הטוטו סידרה חוזה. יניב מזרחי/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully