וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב, והפעם זה כנראה סופי: גבריאל תמאש חתם באסטרה ג'ורג'ו

3.8.2019 / 13:55

בהפועל חיפה יחתמו על שחרורו רק אחרי שיקבלו 20 אלף יורו. קוויאר, צדק ותירם מועמדים להחליפו. שוקרני ודילמוני התאמנו עם הקבוצה באופן חלקי, יחזרו לאימונים?

גבריאל תמאש בדיון לאחר מעצרו/צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

בווידאו: גבריאל תמאש במעצר

כנראה שהסיפור נגמר: אסטרה ג'ורג'ו הודיעה היום (שבת) על החתמתו של בלם הפועל חיפה, גבריאל תמאש, לעונה אחת. הרומני בן ה-35, שכבר חתם מוקדם יותר הקיץ בהפועל חיפה והתחרט, חזר לרומניה אחרי שנתיים בישראל. עם זאת, יש לציין שבחיפה יחתמו על שחרורו הרשמי רק לאחר שיתקבל התשלום בגובה עשרים אלף יורו מהרומנים. באסטרה אמנם בונים מאוד על תמאש ומאמינים שהוא ישדרג אותם, אבל יש לציין שהמועדון נמצא בבעיות כלכליות קשות וחלק מאנשיו לא קיבלו משכורות כבר מספר חודשים. אסטרה עדיין חייבת לשלם פיצוי כספי לדודי תירם לאחר שהגיעה איתו לסיכום על שחרורו.

כעת בחיפה יחפשו להתחזק בבלם. קרלוס קוויאר ושיר צדק הם המועמדים המובילים, ובחיפה מנסים לשכנע את קוויאר שלא לפרוש. בגזרת צדק ישנו מבוי סתום מול הפועל באר שבע בכל הקשור לפיצוי שיקבל על שחרורו. אם השניים לא יגיעו, בחיפה יפנו לדודי תירם או ינסו לצרף בלם זר.

בעניין אחר, אתמול ערכו "המנודים" של הקבוצה, רועי שוקרני וחן דילמוני, אימון ביחד עם שאר חבריהם לקבוצה. היום השניים ערכו חלקים מהאימון לבד וחלקים עם שאר הקבוצה, ולוואלה! ספורט נודע שהשחקנים ובראשם גילי ורמוט לא אהבו בלשון המעטה את ההתנהגות לשניים, ואף הביעו את עמדתם בפני גורמים במועדון. כעת כולם מחכים לראות האם "המנודים" יחזרו באופן מוחלט לאימונים או שההתעמרות בהם תימשך.

שחקן אסטרה ג'ורג'ו גבריאל תמאש. אתר רשמי אסטרה ג'ורג'ו, אתר רשמי
מצא בית חדש. גבריאל תמאש באסטרה/אתר רשמי, אתר רשמי אסטרה ג'ורג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully