וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים במשא ומתן בין הפועל חיפה לאסטרה ג'ורג'ו, תמאש עשוי לבקש לחזור

1.8.2019 / 16:23

המגעים בין הקבוצה מהכרמל לרומנים נתקלו במכשולים עקב דרישה של יואב כץ לקבל את הכסף עוד לפני שחרורו של הבלם, והעסקה כולה בסכנה. תמאש כבר מתאמן ברומניה עם קבוצתו החדשה, אך אם לא יצליחו הצדדים להגיע להבנות יחזור ללבוש אדום בכרמל

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

גורמים בכדורגל הרומני טוענים שעסקת העברתו של גבריאל תמאש לאסטרה ג'ורג'ו על סף פיצוץ. לדברי אותם גורמים, הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ דורש מהקבוצה הרומנית לקבל את הכסף שהם חייבים לו עבור השחקן לפני שיחתום על שחרורו. אותם גורמים מסבירים שהקבוצה הרומנית נמצאת בבעיות כלכליות אל מול בעלי תפקידים והשחקנים במועדון, שלא קיבלו משכורות תקופה ארוכה. אם ישלמו הרומנים את דמי הרכישה לחיפה לפני שחרורו של הבלם הדבר עלול להוביל לכך שהשחקנים יגישו תביעות.

תמאש כבר מתאמן עם הקבוצה הרומנית ובמועדון מחכים מאוד לחתימה הרשמית, אך המצב הכלכלי והדרישה של כץ לקבל את הכסף באופו מיידי עלולות להביא לפיצוץ. במקביל תמאש טען בפני חברים בישראל שיש לו מסמך חתום על ידי המועדון בו כתוב שהפועל חיפה תשלם מאה אלף שקלים לעורכי הדין, ולא הוא זה שצריך לשאת בעלויות. כץ דורש מתמאש לשאת בעלויות אלו בתמורה לשחרורו, ונדמה כי יש מספר סיבות לכך שיכול להיות מצב שבו המשא ומתן לא יצליח והבלם יבקש לחזור בהפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully