וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקדנציה שלישית: גרגורי ורגאס חתם במכבי חיפה, גם יונתן מור הצטרף

1.8.2019 / 16:30

הרכז הוונצואלי, שהצעיד את הירוקים לגמר הפיינל פור ב-2017, שב לעולה החדשה בגיל 33. המאמן סאוואנה: "אחד הזרים הטובים בישראל". הפאוור פורפוורד הישראלי הגיע לכרמל מקרית אתא. דקוואן קוק האריך את חוזהו בנס ציונה

עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה חזרה לליגת העל, ואיתה פנים מוכרות: גרגורי ורגאס, ששיחק במדיה בשתי קדנציות באמצע העשור, חתם הבוקר (חמישי) על חוזה לעונה הקרובה.

ורגאס (33, 1.80) נבחר לשחקן ההגנה המצטיין של הליגה בשתי עונותיו הקודמות בקבוצה - 2015/16 ו-2016/17 - אבל היה הרבה מעבר לסטופר הגנתי: לדוגמה, בהופעתו האחרונה במדים הירוקים קלע 30 נקודות בהפסד בגמר האליפות להפועל ירושלים. ממוצעיו בישראל עמדו על 14.5 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-6.6 אסיסטים. בשנתיים האחרונות שיחק בפואנלברדה הספרדית ובגוארוס הוונצואלית.

"שמו של ורגאס מדבר בעד עצמו", אמר מאמן הקבוצה, דניאל סאוואנה. "הוא אחד הזרים הטובים ששיחקו בישראל בשנים האחרונות, מנהל משחק אמיתי ואדם שמחובר למועדון, לעיר ולקהל".

העולה החדשה צירפה גם כן את יונתן מור בן ה-24, המתנשא לגובה של 2.05. בעונה החולפת שיחק הפורוורד בעירוני קרית אתא מהליגה הלאומית, שותף ב-27 משחקים בהם העמיד ממוצעים של 13.9 נק', 5.3 ריבאונדים ו1.1 אסיסטים למשחק.

* עירוני נס ציונה הודיעה באופן רשמי על החתמתו של דקוואן קוק לעונה שלישית בקבוצה. "אני גאה ששחקן זר, שעבר כל כך הרבה בקריירה ושיחק ברמות הגבוהות ביותר, מצא בית במועדון משפחתי כמו שלנו", אמר היו"ר יניב מזרחי. "לא קל לקבוצה כמו שלנו להשאיר זר במשך שלוש עונות". היעד הבא של הכתומים: רכז נבחרת העתודה, עידן אלבר, שסיכם את תנאיו ואמור לחתום באופן רשמי בקרוב.

גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ברוך סובך. ורגאס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully