וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי כדורסל זועמים: "מאיפה עזות המצח לנצל אותנו?"

31.7.2019 / 15:01

קהלים מקבוצות שונות מתרעמים על ההצעה להותיר את חצי גמר וגמר הפלייאוף מחוץ למינויים. אוהד מכבי תל אביב: "אם אקח את שני ילדיי למשחקים, זה יעלה לי לפחות 1,000 שקלים". אחד מראשי האוהדים בירושלים: "הגיע הזמן לשים קו אדום ולהודיע שלא ניתן ידינו לשוד הזה"

ONE

עוד לפני התכנסותו של דירקטוריון מנהלת הליגה, היום (רביעי) בתל אביב, אוהדים רבים של קבוצות שונות זעמו לנוכח סעיף אחד, שולי לכאורה, שיעלה להצבעה במהלך הישיבה: אם וכאשר סדרות הפלייאוף יוחזרו, ייתכן שכבר בעונה הקרובה, המשחקים בחצי הגמר ובגמר לא ייכללו במינויים. המשמעות היא שהאוהדים שרכשו כרטיסים עונתיים לקבוצות השונות, ייאלצו לרכוש כרטיסים נוספים גם למשחקי הבית בשלבי ההכרעה.

אוהד ליבוביץ, מראשי האוהדים של הפועל ירושלים, הפיץ את המסר הבא בקבוצות הפייסבוק של הקהל האדום: "בעקבות ההחלטה הצפויה להוציא מהמנויים את סדרות החצי והגמר ולגרום לכל אוהד להוציא אלפי שקלים, אני מרים פה את דגל אדום ואומר - עד כאן! לא נהיה פרה חולבת.

"לא יקרה מצב שרוכשי המינויים שמגיעים ותומכים בקבוצה שלנו כל השנה, רק בשביל שברגע האמת נוציא הון עתק שכל מטרתו להחזיק את המנהלת והמועדונים האחרים. הגיע הזמן לשים קו אדום ולהודיע חד משמעית - אנחנו לא נהיה שם ולא ניתן ידינו לשוד הזה".

אלי אבלס חישב כי "אבא ושני ילדים, שירצו ללוות את הקבוצה שלהם בשתי סדרות, גם אם ידרשו רק 50 שקלים לכרטיס, יצטרכו לשלם קרוב ל-1,000 שקלים נוספים!". הוא הוסיף: "אמצע הקיץ, ושוב משנים את החוקים בליגה שלנו, אבל הפעם מתברר שהמעבר לסדרות ייעשה על חשבוננו. כולנו יודעים שאין סיכוי לעשות חרם אוהדים כשהקבוצה האהובה שלנו מתמודדת על תואר. מה אפשר לעשות? בכנות, לא יודע, אבל שוב, הדבר האחרון שחושבים עליו בליגה שלנו הוא אנחנו האוהדים".

אלון פרל, אוהד מכבי תל אביב, שיגר מכתב למנהלת הליגה ובו כתב בין היתר: "כמה זה אבסורד? דמיינו שרציתם לצפות בהופעה טובה. שילמתם מאות שקלים ולבסוף קיבלתם רק את האפשרות לראות את החזרות להופעה. כל השנה, אוהדי הכדורסל גוררים את עצמם בכל הארץ, בשביל לצפות במשחקים חסרי חשיבות וספורטיביות שהשאלה היחידה שמעניינת אותם היא - מתי כבר הפלייאוף? כל השנה, אוהדי הכדורסל משלמים מאות שקלים בשביל משחקים שאתם, מנהלת ליגת ווינר סל, הוצאתם מהם כל חשיבות ספורטיבית. ועכשיו, עד שהגענו לרגע המיוחל, בום. צריך לשלם עוד. מאיפה החוצפה לסחוט את האנשים שכל כך אוהבים את הכדורסל שלנו? מאיפה עזות המצח לנצל את אוהדי הכדורסל?".

כדורסל כללי. ברני ארדוב
כדורסל כללי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully