וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - הפועל חדרה: "יש לנו שחקנים שיהיו שווים הרבה כסף בסוף העונה"

30.7.2019 / 17:30

העולה ערכה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה, אופיר חיים אופטימי: "אני אוהב שאנחנו אנדרדוג". הבעלים יצחק שום: "החלום שלי הוא שנישאר הרבה שנים בליגת העל". בכורה לג'ונתן סיסה אצל היריבה (ד', 19:30, 5 סטארס)

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

הפועל כפר סבא פותחת באופן רשמי את עונת 2019/20: העולה החדשה לליגת העל ערכה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים בשיתוף המאמן אופיר חיים, הקפטן עומר פדידה והבעלים יצחק שום. כפר סבא תפתח מחר את העונה באופן רשמי, כשתארח את הפועל חדרה במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו (19:30, שידור ב-5STARS).

המאמן אופיר חיים אמר: "מחכה ומצפה לפתיחת העונה. אני אוהב את השקט סביבנו, את תדמית האנדרדוג. יש כאן הרבה שחקנים שבסוף השנה ידברו עליהם הרבה ויהיו שווים הרבה כסף. נהיה קבוצה שקשה לשחק נגדה, אבל גם קבוצה שמשחקת כדורגל יפה וגורמת לכל מי שמסתכל ליהנות ממנה. אנחנו רוצים להביא שחקנים עם ניסיון, עדיין לא סיימנו את הרכש. זאת קבוצה חדשה, עוד לא נדבקנו, אבל אני מאמין שנהיה קבוצת כדורגל טובה. הדבר הכי חשוב והמטרה היא לתקוע יתד בליגה".

קפטן הפועל כפר סבא עומר פדידה. דני מרון
"רוצה להוכיח את עצמי בליגת העל". עומר פדידה/דני מרון

הקפטן עומר פדידה הוסיף: "כל התחלה היא מרגשת, יש הרבה שחקנים חדשים. אנחנו מתקדמים טוב ומשתפרים מאימון לאימון. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי להישאר בליגה, מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה ולדבר חזק. אנחנו לא מכבי תל אביב, אבל אנחנו יכולים להתמודד עם לפחות חצי מהליגה. אני רוצה להוכיח את עצמי בליגת העל".

בעלי הקבוצה, יצחק שום, סיכם: "החלום שלי הוא שנישאר בליגת העל הרבה שנים, ולא נהיה קבוצה שעולה ויורדת. אני רוצה שנהיה קבוצה שמשחקת כדורגל חיובי. בכל מקום בו הייתי רציתי להבקיע יותר שערים מאשר לקבל. להפועל כפר סבא אין שום בעיה כספית. היא יכולה לקנות כל שחקן שהיא רוצה, וכמובן בהנחה שמדובר בשחקן שישפר את הפועל כפר סבא. הדרישות של שחקנים שמגיעים מהקבוצות הגדולות מוגזמות. לא אשלם סכומים מוגזמים על שחקנים, זה לא אסון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בעלי הפועל כפר סבא יצחק שום. דני מרון
רוצה לראות כדורגל חיובי. יצחק שום/דני מרון

מעודדת מהשיפור ביכולת במחצית השנייה מול עירוני קרית שמונה, הפועל חדרה תתארח אצל הפועל כפר סבא מחר (רביעי, 19:30, ספורט 5 סטארס) בניסיון להשיג נקודות ראשונות בגביע הטוטו. הבלם החדש ג'ונתן סיסה יערך את הופעת הבכורה שלו בהרכב, כאשר אייטור רואנו הספרדי ייבחן וכך גם יניב מזרחי ששותף כמחליף גם במשחק הקודם.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, שגיב סולומון, חגי גולדנברג, ג'ונתן סיסה, וויסאם רבאח, אשרף רבאח, ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ, שגיא דרור, דידייה קוגבניה, לוסיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully