וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ויתרה על תומר לוינסון; חתם במכבי אשדוד

29.7.2019 / 22:14

פחות משנה לאחר שהחתימה אותו עד 2023, מחזיקת הגביע שיחררה את פורוורד נבחרת העתודה וביטלה את ההסכם איתו. הוא חזר לנס ציונה, שמשאילה אותו כעת לקבוצה המתחדשת של בראד גרינברג

שחקני נבחרת העתודה, עידן אלבר (24), תומר לוינסון (87). יוסי ציפקיס
לוינסון/יוסי ציפקיס

רק לפני עשרה חודשים הודיעה הפועל ירושלים על החתמתו של תומר לוינסון בחוזה ארוך טווח לחמש שנים, אבל הרומן הסתיים הערב (שני) בקול ענות חלושה. מחזיקת גביע המדינה ויתרה על הזכויות בנוגע לפורוורד, ולמעשה ביטלה את ההסכם איתו. הוא חזר לעירוני נס ציונה, הקבוצה ממנה הגיע לבירה, ובסיומו של מסלול די מפותל הושאל למכבי אשדוד, בה ישחק בעונה הקרובה.

לוינסון (19, 2.05) נדחק לקצה הספסל בירושלים, ושותף בעשרה משחקי ליגה בלבד - שגם בהם לא תרם רבות (1.6 נקודות בארבע דקות). בשבוע שעבר זכה עם נבחרת העתודה באליפות אירופה בתל אביב, והיה השחקן ה-11 ברוטציה של אריאל בית הלחמי עם שתי נקודות ב-19 דקות לאורך הטורניר כולו.

"תומר הצעיר נחשב לאחת ההבטחות הגדולות של הכדורסל הישראלי, ואנחנו מאמינים ומקווים שהשילוב שלו במכבי יועיל לשני הצדדים", נכתב בהודעת ההחתמה של אשדוד. לוינסון הוא השחקן השישי שחותם בקבוצתו של בראד גרינברג בארבעת הימים האחרונים, והוא ימשיך לחלוק את מצבת הפורוורדים עם ליאור אליהו, שעשה כמוהו את המסלול מירושלים לעיר הנמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully