וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי קוקיה פורש בגיל 38, יאמן את עירוני רמת גן בליגה הארצית

28.7.2019 / 11:25

השחקן הוותיק, שכבר זכה באליפות המדינה כעוזר מאמן לפני ארבע שנים, תולה את נעליו בפעם השנייה. בעקבות הסירוב לאיחוד: חן שניידרמן עוזב את הנהלת הפועל רמת גן ויעמוד בראש הקבוצה העירונית

שחקן הפועל ירושלים רביב לימונד עם עוזר המאמן אורי קוקיה. קובי אליהו
דף חדש בקריירה. אורי קוקיה/קובי אליהו

האם עירוני רמת גן פותחת במסע קאמבק? אורי קוקיה מונה היום (ראשון) למאמן הקבוצה, שתשחק בעונה הקרובה בליגה ארצית מחוז דרום. בכך הוא פורש ממשחק פעיל בגיל 38, ופותח פרק חדש בקריירה.

בשבועות האחרונים הועלתה הצעה לאיחוד בין הפועל רמת גן/גבעתיים לבין עירוני רמת גן, לאור הקשיים של שתיהן לשרוד ולהעמיד קבוצות תחרותיות שייאבקו על כרטיס לליגת העל. בעקבות דחיית ההצעה מצד עמותת רמת גן/גבעתיים, החליט חן שניידרמן, אחד מאנשי הקבוצה, לעזוב את המועדון והוא יהיה יו"ר עירוני רמת גן.

קוקיה פורש למעשה בפעם השנייה. אחרי קריירה ארוכה בת 12 שנים בליגה הבכירה, הוא מונה לעוזר המאמן השני של הפועל ירושלים בעונת 2014/15 (תחת דני פרנקו ולצד מתן חרוש), וזכה עימה באליפות, אולם אז החליט לחזור למגרשים. את רוב התקופה שחלפה מאז העביר בהפועל רמת גן, כשחרוש היה מאמנו. הוא חזר לקבוצה בינואר האחרון ותרם 3.4 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בעונתו האחרונה ככדורסלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully