וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "מרגיש מצוין, כיף ומרגש להיות בבית", סילבס: "יש עייפות"

27.7.2019 / 21:12

קשר מכבי נתניה נשמע מרוצה אחרי ה-0:2 מול הפועל חיפה, שי ברדה: "יש לנו הרבה מה לשפר". סילבס הוסיף: "נבוא קטנים"

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה עם חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
סילבס עם דראפיץ'/ברני ארדוב

מכבי נתניה ניצחה הערב (שבת) 0:2 את הפועל חיפה במסגרת המחזור הראשון של בית א' בגביע הטוטו. יאהמיר הוקה (80) וגיא מלמד כבשו עבור הצהובים-שחורים, קווין טאפוקו הורחק אחרי שספג כרטיס צהוב שני (93) בחיפה ומהראן לאלה חזר אחרי השעיה בת שנתיים בשל שימוש בחומרים אסורים ונכנס כמחליף בדקה ה-71.

עוד בנושא:

מכבי נתניה ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

אלמוג כהן שחקן מכבי נתניה מול עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
חזר הביתה. אלמוג כהן/ברני ארדוב

עוזר מאמן מכבי נתניה שי ברדה אמר אחרי המשחק: "הפועל חיפה הקשתה עלינו מאוד, לפרקים היה כדורגל טוב. ניקח את זה כתחילת עונה, יש לנו הרבה מה לשפר. זה היה נראה לא רע, אבל יש עוד על מה לעבוד. אנחנו מאוד רוצים לגוון, לנסות מערכים שונים במהלך המשחק. חוכמה של קבוצה זה לדעת להחליף מערכים תוך כדי משחק ותראו את נתניה במערכים שונים העונה. אני מאושר בשביל גיא מלמד שהבקיע אחרי שחזר מפציעה. הבנו שחקנים עם טכניקה, היו גם פעמים שטעו, אבל זה משחק ראשון והחיזוק הזה משמעותי. תהיה לנו קבוצה טובה השנה. הסגל סגור כרגע, אבל נחליט אחרי משחקי גביע הטוטו".

אלמוג כהן נשמע נרגש אחרי הבכורה המחודשת ואמר: "אני מרגיש מצוין, כיף להיות בבית, מרגש מאוד. התמכיה של הקהל זה משהו מטורף. הכמות שהגיעה למשחק בגביע הטוטו זה משהו נהדר. כיף. יש קבוצה חזקה מאוד, אנחנו עובדים קשה מאוד. באנו קצת עייפים ועדיין ראיתם את העוצמה של הקבוצה. אנחנו עובדים קשה ואני שמח שהראינו את זה במגרש. גם בגרמניה הייתי קפטן וגם פה הגעתי כקפטן. כל האחריות עליי זה כיף גדול. אני נהנה לשחק לעיני הקהל שהם כמו משפחה שלי. אני רוצה שנבוא צנועים למשחק מול קרית שמונה ונמשיך להשתפר ממשחק למשחק".

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אמר אחרי המשחק: "היה פה משחק שקול לחלוטין. הם היו טובים יותר במחצית הראשונה, אבל בשנייה אנחנו היינו עדיפים והיינו שווים יותר. יש עייפות, זו תחילת עונה, גם התנאים מבחינת לחות לא פשוטים בכלל. גם אני נראה כאילו שיחקתי. אנחנו נבוא קטנים, אבל להפועל חיפה יהיה מה למכור. תוסיפו לסגל הזה את אלמוג בוזגלו ושלושה זרים. ספגנו שער במתפרצת אחרי קרן שלנו וזה לא יקרה יותר בהפועל חיפה. נשלים את הסגל, תראו הפועל חיפה חזקה".

על החזרה של מהראן לאלה אמר סילבס: "הוא שחקן מהשורה, הוא לא צריך מחמאות על זה שהוא משחק. אף אחד לא עשה את זה בגלל הסיפור, הוא פה כי הוא אחלה שחקן". על גבריאל תמאש הוסיף המאמן: "אני לא מרגיש בחסרונו של אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully