וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל רעננה: אלטמן צפוי לפתוח בבכורה המחודשת לצד בוזגלו

ניסו אביטן צפוי לפתוח עם הקשר המתקאמבק בפתיחת שלב הבתים של גביע הטוטו (ש', 20:30, ספורט 5). גרופר עשוי לפתוח כמגן שמאלי

מחזור 1הסתיים27/07/2019
הפועל תל אביב
  • זיקרי (84)
2:1
  • (71) גאנם
  • (89) לוי
הפועל רעננה
צילום וידאו: יותם רונן עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: הפועל תל אביב פותחת עונה

שלב הבתים של גביע הטוטו ייפתח מחר (שבת) ובמשחק המרכזי של הערב, שגם יפתח את בית ב', הפועל תל אביב תארח את הפועל רעננה (20:30, ערוץ הספורט). האדומים מתל אביב יציגו מאמן חדש ומספר פרצופים חדשים, בעוד שמנגד רעננה תנסה לאותת לליגה שהיא מתכוונת לעשות לכולן צרות גם בעונה הבאה.

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. יוסי ציפקיס
ברוך שובך. עומרי אלטמן/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב

ניסו אביטן מתכנן כמה שינויים בהרכב של האדומים לקראת המשחק מחר: מרווין פרסמן יפתח כבלם לצידו של אוראל דגני ואילו עמרי אלטמן, שיערוך הופעת בכורה מחודשת בקבוצה, יפתח בקישור הקדמי יחד עם מאור בוזגלו. דני גרופר צפוי לפתוח כמגן שמאלי.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, עידן כהן, אוראל דגני, מרווין פרסמן, דני גרופר, קלאודמיר, עמנואל בואטנג, מוטי ברשצקי, מאור בוזגלו, עומרי אלטמן, עומר דמארי.

אור דסה הפועל רעננה חוגג. קובי אליהו
יניע את התקפת הפועל רעננה. אור דסה/קובי אליהו

הפועל רעננה

רעננה תפתח את משחקיה בגביע הטוטו בסגל חסר מאוד. שחקני הרכש החדשים, יא יא קונה וקרלוס ריבאס, ייעדרו. גם כרם ארשיד, בן בנימין וירדן כהן לא כשירים להתמודדות. המאמן מנחם קורצקי ייתן לאסף צור את הקרדיט בין הקורות, וגם עדי נמני יפתח ב-11. אור דסה, יואב תומר, יוג'ין אנסה וקייס גאנם יהיו השחקנים שיצטרכו להוציא לפועל את התקפת רעננה. הקשר אחמד דראושה שחתם בקבוצה לשנה עם אופציה לשלוש שנים נוספות אחרי שהגיע ממכבי אחי נצרת, צפוי לקבל דקות ראשונות.

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, דויד מתאוס, עמית כהן, אביחי ידין, דיביין נה, אור דסה, יוג'ין אנסה, יואב תומר, קייס גאנם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully