וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שעזב בתחילת השבוע: ההליך המשפטי בעניין גלבאן הופסק רק בחמישי

26.7.2019 / 8:40

רשות האוכלוסין וההגירה הוציאה הודעה בעניין עזיבתו של הארגנטינאי: "למרות שגלבאן כבר הודיע על כוונתו לעזוב, ההליך המשפטי התעלם לחלוטין מהודעתו והעסיק מערכת שלמה במכוון"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים האחרונה של פדרו גלבאן טרם עזב את ישראל

ביום שלישי האחרון עזבו פדרו גלבאן ומשפחתו את ישראל אחרי שנים ארוכות. כזכור, הקשר הארגנטינאי ובני המשפחה החליטו שלא להמתין להכרעת בית המשפט בעניין שהייתו במדינה, ולעזוב מרצון וזאת למרות שרצו תחילה להישאר בישראל. היום (שישי) הגיבה לנושא גלבאן רשות האוכלוסין וההגירה, ששיגרה הודעה רשמית בה נכתב שלמרות שגלבאן ומשפחתו עזבו בתחילת השבוע, ההליך המשפטי בעניינו הופסק רק אתמול.

בהודעה נכתב: "בראשית השבוע, בשעות הבוקר המוקדמות מאד, עזבו פדרו גלבאן ובני משפחתו את ישראל. יציאתו מישראל התאפשרה בסיוע היחידה לסיוע ליציאה מרצון ברשות האוכלוסין וההגירה, אשר נרתמה לסייע בכל הנדרש וללוותו עד להמראה. עזיבתו של גלבאן את הארץ, מעבר לעובדה ששיחק בישראל והתחבב על הציבור הישראלי, העלתה שתי סוגיות מרכזיות, עמן אנו מתמודדים: אדם שנשאר לשהות בישראל שלא כחוק ומקבל עצות מכל עבר שאינן מסייעות לו להגיע להחלטות הנכונות והליכים משפטיים הכרוכים בעלויות גבוהות".

"הסוגיה עצמה אינה משפטית כלל אלא טמונה בצורך הבסיסי לשוב למדינת המוצא. כפי שצף לא מעט בשבועות האחרונים, מדובר במשפחות ששבות הביתה, למדינת המוצא של ההורים, מדינה בה מדברים את שפתם, מדינה בה נמצאת כל המעטפת המשפחתית הרחבה ולעתים, ילדים נוספים ממתינים שם יחד עם ההורה האחר. על אף שהודיע מר גלבאן כבר בשבוע שעבר כי בכוונתו לעזוב את הארץ, נמשך ההליך המשפטי אשר התעלם לחלוטין מהודעה זו של גלבאן והעסיק מערכת שלמה במכוון. מה שלא מנע המשך מסע הפרסום ולא הוחמצה הזדמנות אחת לכותרות. אתמול, יומיים לאחר עזיבת המשפחה את הארץ, קיבלה רשות האוכלוסין הודעה כי ההליך המשפטי נעצר".

שחקן בני יהודה פדרו גלבאן. לירון מולדובן
חזר לארגנטינה. פדרו גלבאן/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully