וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד הודיעה על החתמתו של ליאור אליהו

25.7.2019 / 23:23

הפורוורד בן ה-33 עוזב את ירושלים אחרי שש עונות וישחק בעונה הבאה בקבוצה של בראד גרינברג, שתהיה הרביעית שלו בישראל

מכבי אשדוד הודיעה הערב (חמישי) על צירופו של ליאור אליהו. הפורוורד, שיחגוג 34 בעוד כחודש וחצי, עזב רשמית וסופית את הפועל ירושלים אחרי שש עונות ומצטרף לקבוצה של בראד גרינברג. עבור אליהו זו קבוצה חמישית בקריירה שלו (שיחק במכבי תל אביב בשתי תקופות שונות) אחרי ששיחק בהפועל גליל עליון, מכבי תל אביב, קאחה לבוראל ויטוריה, שוב במכבי תל אביב ובהפועל ירושלים.

מאשדוד נמסר: "מועדון כדורסל מכבי אשדוד שמח להודיע על החתמתו של ליאור אליהו. ליאור, מהשחקנים היותר מוערכים, מועטרים, מוכשרים ואיכותיים בתולדות הכדורסל הישראלי, צבר המון ניסיון, הצלחות ותארים במהלך הקריירה העשירה שלו, וכעת הוא מגיע אלינו במטרה לתרום לנו מהידע והניסיון שלו. שחקן בסדר גודל כזה לא חותם אצלנו כל יום, ולכן ההתרגשות בעיר היא גדולה. אנחנו מאמינים ומקווים שהשילוב בין ליאור למכבי שלנו תתרום לשני הצדדים. שיהיה המון בהצלחה לליאור וכמובן למכבי".

אליהו (2.05 מטר) הוא מגדולי השחקנים של הדור שלו ובארונו אינספור תארים: שש אליפויות בישראל (ארבע במכבי תל אביב, שתיים בהפועל ירושלים), שלושה גביעים, אליפות בספרד עם ויטוריה ואליפות הליגה האדריאטית. הוא גם היה שלוש פעמים שחקן העונה הישראלי בליגת העל (2005, 2006 ו-2015) ונבחר שבע פעמים לחמישיית העונה בליגת העל. בדצמבר 2008 הוא היה שחקן החודש של היורוליג וב-2004 הוא נבחר לתגלית העונה בליגת העל הישראלית.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
שיהיה בהצלחה. אליהו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully