וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "המקרה של תמאש מוזר וקשה לי לעיכול. זה העיב על ההכנות"

25.7.2019 / 18:55

הפועל חיפה נערכת למשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה (ש', 19:00, 5 לייב), המאמן התייחס לבלם הרומני ופרגן ללאלה: "אני שם פוסטר שלו בחדר"

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

בווידאו: הפועל חיפה פותחת עונה

בצל פרשת גבריאל תמאש, הפועל חיפה תקיים ביום שבת (19:00, ספורט 5 לייב) את משחקה הרשמי הראשון לעונת 2019/20, כאשר תתארח אצל מכבי נתניה במסגרת בית א' של גביע הטוטו. האדומים מהכרמל יציגו את מהראן לאלה, שחתם רשמית מוקדם יותר אחרי השעיה בת שנתיים ונראה נהדר במחנה האימונים, וגם את עדן בן בסט שחזר לקדנציה רביעית במועדון.

המאמן חיים סילבס התייחס הערב לאירועים סביב תמאש והבהיר: "לא משנה מה קרה, אני רק יכול להגיד שמהעיניים שלי ההתנהלות הזו לא מקובלת. אנחנו בשיחות עם יואב לגבי הנושא ונקבל החלטה טובה, כמובן שאת דעתי אמרתי בצורה נחרצת ואמיתית. השימוש בגבי הוא לא רק מקצועי, יש עוד אלמנטים מולו ונצטרך לסגור את זה בצורה הכי טובה שאפשר. בימים הקרובים נדע. הוא סופר-טאלנט ואי אפשר לא לאהוב אותו במגרש, הוא גם דומיננטי מאוד. זה לא סוד שבניתי עליו מאוד ברגע שידעתי שהוא איתנו, אני לא מתבייש לומר את זה. הייתה תקווה שהכול יעבור בצורה חלקה הפעם, חתמנו על חוזה חדש עם נשיקות וחיבוקים. המקרה שקרה מוזר וקשה לי לעיכול. חשבתי שאצלי זה יהיה קצת שונה, אבל כנראה מה שהיה לפני כן גם ימשיך. הבהרתי את דעתי ליואב ולגבי".

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס. לילך וייס רוזנברג
בנה מאוד על הבלם הרומני. חיים סילבס/לילך וייס רוזנברג

על ההכנות אמר סילבס: "היה מחנה אימון חיובי מאוד עם תנאים טובים, הרחנו אחד את השני מקרוב ונחשפנו זה לזה. זה הכוח של המילה קבוצה. כמובן שהנושא של תמאש קצת העיב על ההכנות המקצועיות ועל האווירה, אבל ידענו להתמודד עם זה כמו שצריך ואנחנו אחרי זה. מול מכבי נתניה זה מבחן רשמי ראשון ונגיע אליו הכי טוב שאפשר. כמובן שעד הליגה נשלים את הסגל בעוד 2-3 שחקנים ונדע איפה עומד העניין של תמאש. מקווה שנגיע כמה שיותר מוכנים לליגה".

על הציפיות: "נראה הפועל חיפה שהמילה קבוצה בה הוא ערך עליון, ושהתעצומות שלה יצטרכו לבוא לידי ביטוי גם בימים פחות טובים. אני מקווה מאוד שזה יצליח לנו, אנחנו חייבים להשלים את הסגל בשביל זה ואני מקווה שזה יקרה. אנחנו צריכים עוד 2-3 שחקנים, זה התכנון, ואני מקווה שזה יקרה בימים הקרובים. יש תנודות אחרונות לפני הליגה, נעשה את זה ויהיה בסדר".

על היריבה הראשונה מכבי נתניה: "זו תמיד קבוצה טובה, ויחד עם הרכש הנהדר של הקיץ זה הם נראים כמו משהו שהשתדרג. לנו יש את הרצונות שלנו ונגיע כדי להילחם על המשך ההתחברות שלנו ולהשתמש במשחק הזה הכי טוב שאפשר".

על מהראן לאלה: "אני שם פוסטר שלו בחדר שלי, הוא הפתעה אמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully