וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: מגעים עם מלקולם גריפין, סיכום עם בן אלטיט

נציגת ישראל ביורוקאפ פנתה לגארד האמריקאי, שסיים את העונה החולפת בהפועל ירושלים. הסנטר הישראלי צפוי לחתום ולהחליף את איתי שגב

מלקולם גריפין שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
ישוב ארצה? גריפין/דני מרון

קשה להגדיר את מלקולם גריפין כאקס הליגה הישראלית, לאור העבודה שהקדנציה שלו בהפועל ירושלים הסתכמה בהופעה אחת בלבד, אבל ייתכן שהוא ימשיך לשחק בארץ בעונה הקרובה. מכבי ראשון לציון פנתה לגארד האמריקאי ומעוניינת להחתימו.

גריפין (28, 1.93) פתח את העונה החולפת בא.א.ק אתונה, ולצד ממוצעים פושרים של 7 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק הוא "התפוצץ" בניצחון החוץ של היוונים בארנה עם 25, 7 ו-4 בהתאמה. בסוף חודש אפריל הוא שוחרר על ידי המאמן לוקה באנקי, שהעדיף להחתים זר בעמדות הפנים, והוחתם על ידי האדומים לקראת הפלייאוף. עם זאת, הוא שותף רק באחד הניצחונות על הפועל באר שבע בסדרת רבע הגמר.

בירושלים החמיאו לגריפין על הגישה ועל האופי, וכעת ראשון לציון מתעניינת בו לקראת הופעותיה ביורוקאפ. לשחקן ניסיון קצר במפעל, הודות לחמישה משחקים שקיים במסגרתו במדי זניט סנט פטרסבורג בעונת 2017/18 (וקלע 10.8 נקודות). סגנית אלופת המדינה כבר האריכה את חוזהו של רכזה המוביל אשתקד, אלכס המילטון.

מי שכבר סגור בקבוצה לעונה הבאה הוא הסנטר בן אלטיט, שבגיל 26 יגיע כבר לתחנתו השביעית בליגת העל. הוא צפוי להחליף מקומות עם איתי שגב, שכבר חתם בקבוצתו האחרונה, עירוני נהריה. בעין שרה תרם אלטיט 3.8 נקודות ו-2.6 ריבאונדים בעונה שעברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully