וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הורדה לליגה א', במועדון מתכננים להגיש ערעור

24.7.2019 / 8:19

התקציב של היורדת לליגה הלאומית לא אושר: "לא עמדה בדרישות הרשות לבקרת תקציבים". מגעים מתקדמים להעברת פיראס מוגרבי לבני יהודה

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

הרשות לבקרת תקציבים פרסמה הבוקר (רביעי) הודעה דרמטית לפיה בני סכנין הורדה לליגה א' בשל העובדה שהתקציב שלה לא אושר. בהודעה נכתב: "לאור העובדה שהקבוצה לא עמדה בדרישות הרשות והעבירה רק ביום שלישי 23.7.2019 בקשה להארכת מועד ובהתאם לאמור בתקנון הרשות לבקרת תקציבים, הגיעה המליאה למסקנה כי אין לאשר את תקציב הקבוצה לעונת המשחקים 2019/20 ולאור האמור, הקבוצה ירדה לליגה א'".

מדובר כאמור בצעד קיצוני, אבל זה לא סוף פסוק. בני סכנין מתכננת לערער על ההחלטה והיא תנסה לשנות את פני התמונה. בני סכנין ירדה בעונה שעברה לליגה הלאומית, אבל בזכות סגל חזק יחסית, נחשבת לאחת המועמדות המובילות לעלות בחזרה לליגת העל. במועדון ינסו למכור כמה שחקנים שמחזיקים בחוזים גבוהים ולגייס כספים שיסייעו להעברת התקציב - זאת בהנחה שהערעור יתקבל.

במועדון הגיבו להודעה של הבקרה התקציבית והוציאו הודעה: "אכן המועדון נדרש על ידי הבקרה לספק אישורים על תשלום התחייבויות על העונה שחלפה, ונדרשו עוד מסמכים נוספים בתחום הבקרה. אתמול הגישה הנהלת המועדון בקשה לארכה עד ליום ראשון הקרוב, והיא מאמינה שכן תמציא את הדרישות ותפקיד אותן בבקרה".

בתוך כך, אחרי שמוחמד גדיר עזב אותה לטובת בני יהודה, ייתכן שגם פיראס מוגרבי יצטרף אליו ויעבור אל מחזיקת הגביע. הקבוצות מנהלות מגעים מתקדמים וייתכן שהעסקה תושלם בימים הקרובים.

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. סוכנות ג'יני
צרות אצל היורדת. אבו יונס/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully