וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פורש: ליאור אליהו סיכם במכבי אשדוד

23.7.2019 / 22:57

הפורוורד, שעוזב את הפועל ירושלים אחרי שש עונות, צפוי לחתום לעונה אחת בעיר הנמל ולהתאחד עם בראד גרינברג, תחתיו שיחק בעבר

שחקני נבחרת העתודה פלייר/צילום ועריכה: קובי אליהו

ליאור אליהו עובר לתחנה הבאה בקריירה: הפורוורד הוותיק סיכם לעונה אחת במכבי אשדוד ויתאחד עם המאמן האמריקאי בראד גרינברג, תחתיו שיחק כבר בהפועל ירושלים.

אליהו, שיהיה בן 34 בעוד כחודש וחצי, עוזב את הבירה אחרי כמעט שש עונות, שבמהלכן גרף שתי אליפויות וגביע המדינה, הגיע לחצי גמר היורוקאפ ותיפקד בעונה החולפת כקפטן. על אף התואר המחייב, זו הייתה העונה הקשה בקריירה שלו, והוא סיים אותה עם ממוצעים של 5.8 נקודות (הכי נמוך שלו מאז גיל 18), 4.2 ריבאונדים ו-25 אחוזים בלבד מהעונשין.

העונה המתקרבת תהיה ה-16 של אליהו בליגת העל, אבל אשדוד היא בסך הכל התחנה הרביעית שבה יופיע בישראל: לפני שהגיע לירושלים, הוא שיחק במשך שלוש עונות בהפועל גליל עליון ושש במכבי תל אביב (ובמהלך התקופה יצא לשנה אחת בבאסקוניה).

אשדוד סובלת מבעיות תקציביות לקראת העונה הקרובה, ונכון לעכשיו לא קיבלה אישור סופי לשחק בליגת העל - אבל במועדון מאמינים כי הנושא ייפתר. למעשה, אליהו מחליף תפקידים עם נמרוד לוי, שעזב את הקבוצה לטובת ירושלים.

גרינברג מונה לעוזר מאמן נבחרת קנדה, ויופיע איתה בגביע העולם בסין בקיץ הקרוב. המשמעות היא שהוא יחמיץ את השבועות הראשונים של אימוני טרום העונה.

בתוך כך, הפועל ירושלים מינתה היום את ליאם פלין האוסטרלי (40) לעוזרו של עודד קטש, לצד יונתן אלון שממשיך בתפקידו. פלין יחליף את ריאן פאנון, שמונה למאמן קבוצת הפיתוח של ניו אורלינס פליקאנס.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
בדרך לתחנה חדשה, שיהיה בהצלחה. אליהו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully