וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים אופטימית אחרי מחנה האימון: "זה נראה טוב"

23.7.2019 / 9:45

היחסים בין השחקנים מצוינים, הזרים מלוכדים ורוני לוי לא מתיש את חניכיו עם אסיפות טקטיות ארוכות. בקבוצה מהבירה מרוצים

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תחזור הלילה (בין שלישי לרביעי) ממחנה האימונים בפולין ותתחיל להתכונן למשחק הרשמי הראשון שלה העונה, נגד סקציה נס ציונה בגביע הטוטו, ביום ראשון בטדי. אנטואן קונטה סובל מרגישות בשריר וייבדק שוב אחרי החזרה לישראל. לאחר סדרת הפציעות שעבר בעונה שעברה, הצרפתי זהיר מאוד ונלחץ מכל רגישות. בבית"ר לקחו זאת בחשבון עוד בקיץ ולכן צורף שי קונסטנטין.

למרות מחנה האימונים המוצלח, בבית"ר ממשיכים את החיפושים אחר בלם זר ומגן שמאלי. מועמדותו של מתן בלטקסה לא נפסלה והיא תיבחן שוב בימים הקרובים. במקביל נבחנת אופציה של מגן זר, שעשוי להיות הזר השישי.

בבית"ר מאוד מרוצים מהאווירה בין השחקנים במחנה האימונים. השחקנים התייחסו בהומור לכינוי שהודבק לעלי מוחמד, "פברגאס" וחלק מהם כבר משתמשים בו. הזרים של הקבוצה שוהים המון ביחד ונראים מגובשים ואחד השחקנים אמר: "כולנו ניבחן תחת לחץ, אבל זה נראה טוב. מרגישים שכולם מחוייבים ומוכנים לתת הכל למען ההצלחה של הקבוצה".

המאמן רוני לוי מרוצה מהרצינות של השחקנים והוא והמנהל המקצועי, יוסי בניון, מחזיקים את כולם "קצר". אגב, המאמן דוגל באסיפות קצרות שלא אורכות יותר מ-10 דקות והסברים טקטיים ממוקדים. בשלב זה לוי מתמקד במשחק לחץ, עמידה נכונה, סגירות ומצבים נייחים.

שחקני בית"ר ירושלים עלי מוחמד, תמיר עדי. ברני ארדוב
חלק מהשחקנים מכנים אותו "פברגאס". עלי מוחמד/ברני ארדוב

הבעלים משה חוגג אמור להבהיר בימים הקרובים כיצד הוא מתכוון לפעול מול ארגון האוהדים "לה פמיליה" ומה יהיו הצעדים הבאים בנושא. הארגון הוציא הודעה פייסנית, אך מבחינתו של חוגג היא אינה כוללת את הדברים עליהם הוא אינו מוכן להתפשר - קבלת כל שחקן מכל דת, גינוי הקריאות באימון הפתיחה והתחייבות למלחמה בגזענות.

חוגג יבצע פעולות נגד "לה פמיליה", השאלה היא עד כמה הן יהיו מרחיקות לכת. האופציות שיש בידי הבעלים הן להפסיק לסייע כלכלית להקמת תצוגות ולסגור את חנות מכירת המוצרים של הארגון. עדיין לא ברור האם הבעלים ידרוש מאוהדים שלא להיכנס עם חולצות או ציוד הנושא את השם "לה פמיליה", אך בשלב זה נראה כי הבעלים בכל מקרה נחוש לעשות סדר חדש ביציע. בימים הקרובים תתקיים פגישת הנהלה שאחריה ייקבעו הצעדים הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully