וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל תל אביב הביסה 1:7 את ויסלה פלוצק ב'

22.7.2019 / 19:39

זיקרי (25), בוזגלו (39), כנעאנה (49), ברשצקי (69), אליאס (72), פרץ (77) ודוידה (90) כבשו מול הקבוצה השנייה של המועדון הפולני

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב המשיכה במחנה האימונים שלה בפולין היום (שני) כשהביסה 1:7 את ויסלה פלוק ב' בעוד הקבוצה הראשונה שיחקה בליגה הפולנית במקביל. האדומים נקלעו לפיגור מפתיע בדקה הראשונה, אבל שערים של רועי זיקרי (25), מאור בוזגלו (39), עלי כנעאנה (49), מוטי ברשצקי (69), שי אליאס (72) וירין פרץ (77) הפכו את התוצאה מול היריבה החלשה. זה היה המשחק האחרון של הפועל תל אביב במחנה האימונים בן שמונת הימים. האדומים ישובו לישראל בלילה שבין רביעי לחמישי וסיימו את ההכנות שלהם לקראת פתיחת משחקי גביע הטוטו שיחלו בשבת מול הפועל רעננה.

האדומים נקלעו לפיגור בדקה הראשונה, אבל רועי זיקרי הצליח לאזן בדקה ה-25 עם בעיטה יפה מהאוויר וקבע 1:1. בדקה ה-39 הצליחה הפועל תל אביב להשלים מהפך ולעלות ל-1:2. מרווין פרסמן שלח כדור ארוך לעבר מאור בוזגלו, שהשתלט על זה נהדר ובעט בנגיעה לחיבורים את ה-1:2.

הפועל תל אביב כבשה את השלישי בדקה ה-49. אושר דוידה הגביה מימין ועלי כנעאנה נגח מקרוב חזק, השוער הפולני הצליח להסיט מעט את הכדור, אבל לא יותר מזה והאדומים ב-1:3. מוטי ברשצקי כבש את ה-1:4 עם בעיטה יפה ברגל שמאל בנגיעה אחת אחרי מסירת רוחב של כנעאנה בדקה ה-69. החמישי הגיע בדקה ה-72 והפעם שי אליאס היה הכובש אחרי בישול של ניר לקס וזה 1:5. ירין פרץ כבש את השישי בוולה בדקה ה-77 אחרי בישול של ברשצקי וקבע 1:6. בדקה ה-90 גם אושר דוידה נכנס לרשימת הכובשים עם בעיטה יפה מימין עם רגל שמאל אחרי מסירת רוחב של כנעאנה וזה 1:7 קליל.

הרכב הפועל תל אביב: יואב ג'רפי (אריק ינקו, 46), עידן כהן (תומר לוי, 46), אוראל דגני (רז שלמה, 46), מרווין פרסמן (ירין פרץ, 46), דני גרופר (אופק בלס, 56), עמנואל בואטנג (ניר לקס, 46), רז כהן (שי אליאס, 46), קלאודמיר (מוטי ברשצקי, 46), מאור בוזגלו (עלי כנעאנה, 46), רועי זיקרי (אושר דוידה, 46), עומר דמארי (רונאלדו ואסקס, 46).

מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב. אתר הפועל תל אביב, אתר רשמי
בוזגלו חוגג את השער שלו/אתר רשמי, אתר הפועל תל אביב
עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. אתר הפועל תל אביב, אתר רשמי
עומר דמארי/אתר רשמי, אתר הפועל תל אביב
רועי זיקרי שחקן הפועל תל אביב עם מאור בוזגלו. אתר הפועל תל אביב, אתר רשמי
זיקרי ובוזגלו/אתר רשמי, אתר הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully