וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לה פמיליה" בתגובה למשה חוגג: "מעולם לא פסלנו את עלי מוחמד"

21.7.2019 / 19:15

ארגון האוהדים הציג קו מפויס, אבל לא נענה לדרישת בעלי בית"ר: "אנחנו מטרה נוחה, קוראים לכולם לעודד ללא קריאות גזעניות"

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ממשיכה במסע ההכנה שלה בפולין לקראת העונה הקרובה, אבל מאחורי הקלעים במועדון ממשיכים להתעסק ביחסים המתוחים בין הבעלים משה חוגג לארגון "לה פמיליה", זאת בעקבות אימון הפתיחה הסוער שלווה בקללות של חלק מהאוהדים לקשר החדש עלי מוחמד.

היום (ראשון) הארגון הוציא הודעה בתגובה לדברים של חוגג ובה נכתב: "לאור כל ההתרחשויות בשבוע האחרון, חשוב להבהיר שהארגון תמיד פעל ויפעל כדי לתמוך בבית"ר ולדחוף אותה כמה שיותר קדימה ובכל מצב. בשבועות האחרונים שתקנו על מנת לנסות ולתת שקט, שקט שחזר אל הארגון בהתקפות מגורמים שונים".

אוהדי בית"ר ירושלים במפגן תמיכה עבור עלי מוחמד. ברני ארדוב
לא נפסל. עלי מוחמד/ברני ארדוב

עוד נמסר בהודעה: "ארגון לה פמיליה הוא ארגון אוהדים. לא זכור לנו מעולם שפסלנו את שחקן הקבוצה עלי אל פז (מוחמד), אבל כן זכור לנו שגורמים מסוימים שמו את ארגון לה פמיליה כמטרה נוחה, בעיקר לתקשורת. אנחנו קוראים ופונים מכאן לכל האוהדים להתחיל את השנה החדשה כמו הסיומת של עונה קודמת, ללא שירים גזעניים ביציעים וללא שום קריאות גזעניות וכל הקשור לפגיעה במועדון".

יש לציין כי למרות ההודעה המפוייסת של ארגון האוהדים, היא עדיין לא כוללת את ההוראות הברורות של משה חוגג שהארגון יגנה את הקריאות נגד עלי מוחמד באימון הפתיחה וכמו כן שהוא יצהיר על תמיכה בכל שחקן מכל דת ויילחם בגזענות, דבר שכרגע בארגון לא מוכנים לעשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully