וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "ייתכן שנתחזק בעוד שחקן אחד, אולי אפילו שניים"

20.7.2019 / 23:30

מאמן מכבי תל אביב התייחס לעתיד אחרי הניצחון 0:1 על בני יהודה במשחק אלוף האלופים. מיכה: "שמחים מהזכייה, אבל הראש בקלוז'"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עונת 2019/20 בכדורגל הישראלי נפתחה הערב (שבת) באופן רשמי עם חגיגה של מכבי תל אביב, שגברה 0:1 על בני יהודה באצטדיון המושבה במשחק אלוף האלופים המסורתי שמפגיש בין האלופה לבין מחזיקת הגביע. ארון שוינפלד (28) כבש את השער היחיד במשחק, נקם בבני יהודה על ההפסדים בחצי גמר הגביע ובליגה בעונה שעברה, ועל הדרך הפך את הצהובים לשיאני הזכיות במפעל עם זכייה שישית. המשחק גם שימש כמשחק רבע גמר של גביע הטוטו, ולמעשה העלה את מכבי תל אביב לחצי הגמר.

עבור מכבי תל אביב היה מדובר בהכנה ישירה לקראת המשחק החשוב באמת: המשחק הראשון מול קלוז' הרומנית ביום רביעי הקרוב בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. היריבה משכונת התקווה יכולה לחלוטין לצאת מעודדת מהיכולת שלה, שכן יש לזכור שהיא עדיין לא יצאה למחנה אימונים והיא מתקשה למלא את הסגל אחרי גל העזיבות בקיץ.

מאמן הצהובים, ולאדן איביץ', אמר בסיום: "כיף לפתוח עונה עם תואר. לא היה קל לזכות בתואר ולנצח במשחק הזה. בני יהודה קבוצה שאמנם החליפה המון שחקנים בקיץ, אבל היא שמרה על האופי, האגרסיביות והמנטליות שלה". על המשחק נגד קלוז': "צריך להתכונן ולעבוד קשה, כמו בכל משחק אחר במסגרת אירופית. סיימנו עם קדם העונה והכל התחיל רשמית עם המשחק של היום". על חיזוק עתידי: "אולי יגיע עוד שחקן אחד, ייתכן שאפילו שניים. יש עוד זמן לעשות את זה עד סיום חלון ההעברות". לבסוף הסרבי דיבר על העונה הקרובה: "זאת תהיה עונה קשה מאוד, אנחנו נגיע לכל משחק ליגה כאלופים וכולם ירצו לנצח אותנו".

שחקני מכבי תל אביב מניפים את גביע אלוף האלופים. ברני ארדוב
ועכשיו, לאתגר האמיתי. שחקני מכבי תל אביב מניפים את גביע אלוף האלופים/ברני ארדוב

דור מיכה הוסיף: "אנחנו שמחים מהזכייה בתואר, אבל עכשיו צריך כבר להתכונן למשחק נגד קלוז' ביום רביעי. היה חשוב לנצח היום, זה ניצחון שייתן לנו אנרגיות להמשך. אנחנו מוכנים למשחק נגד קלוז', זה יהיה משחק אחר לגמרי ממה שראינו היום אבל אנחנו מוכנים. ברור שנצטרך להיראות הרבה יותר טוב. אנחנו מאוד רוצים להיות בליגת האלופות, זה חלום ונלך על זה בכל הכוח. אם נרצה להיות דומיננטיים כפי שהיינו בעונה הקודמת, נצטרך להיות הרבה יותר טובים משהיינו בעונה שעברה. אני גם מקווה שאעשה עונה טובה יותר באופן אישי".

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, סיכם: "זה היה משחק הכנה טוב מאוד. אני קורא לזה משחק הכנה כי אנחנו לפני מחנה אימונים. אני בטוח שאחרי המחנה נצרף עוד שחקנים טובים. אהבתי לראות היום שחקנים צעירים שמשחקים עם ביטחון. להפסיד זה לא נעים, אבל הגענו למצבים ויצאנו בהרגשה טובה. אני עושה קסמים בבני יהודה? לא, אני בסך הכל עובד עם הצוות שלי ורוצה שהשחקנים יתקדמו. יש לנו הרבה שחקנים שזאת הזדמנות גדולה עבורם להתקדם. קשה 'להמציא' בכל שנה שחקנים חדשים".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב זכתה באלוף האלופים אחרי 0:1 על בני יהודה

לכתבה המלאה
מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
אופטימי. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully