וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל באר שבע: שתי הקבוצות בהרכבים משניים, קלטינס יפתח

20.7.2019 / 20:24

המאמנים יבצעו רוטציה במפגש האירופיות (א', 20:30, ספ' 5): יצחק ורוקאביציה בהתקפת הירוקים, דדיה ופרקינס צפויים לקבל הזדמנות אצל בכר

פלייר ברק בכר אחרי לאצ'י/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: ברק בכר לאחר עליית הפועל באר שבע לסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית

מרקו בלבול עדיין לא פרסם את הסגל של מכבי חיפה לקראת מפגש האירופיות מחר (ראשון, 20:30, ספורט 5) מול הפועל באר שבע, אבל עושה רושם שהרבה שחקנים יזכו למנוחה כדי לא ליצור עומס לקראת המשחק מול שטרסבורג ביום חמישי במוקדמות הליגה האירופית. שי בן דוד ויהב גורפינל יקבלו הזדמנות כשגם מוחמד אבו פאני ומקסים פלקושצ'נקו צפויים לפתוח. לאחר העזיבה של עומרי גלזר ולפני ההגעה של ג'וש כהן נראה כי גיא חיימוב יפתח בין הקורות וגיל אופק יישב על הספסל. "מרקו לא תרגל הרכב, אבל הגיוני לחשוב שיפתח הרכב שרובו לא שיחק נגד מורה ביום חמישי", אמרו בקבוצה. בלבול עוד לא החליט אם לפתוח עם יאניק וילדסחוט או להכניס אותו במחצית השנייה. מוחמד עוואד סוחב עונש הרחקה ולא יוכל להיות בסגל.

הרכב משוער: גיא חיימוב, רז מאיר, עופרי ארד, אליסון דוס סנטוס, שי בן דוד, יהב גורפינקל (איקוום אוטין), מוחמד אבו פאני, מקסים פלקוש'צנקו, יאניק וילדסחוט, ניקיטה רוקאביציה, גיל יצחק.

שחקן מכבי חיפה יאניק וילדסחוט. לילך וייס רוזנברג
יקבל הזדמנות מהדקה הראשונה? יאניק וילדסחוט/לילך וייס רוזנברג

אחרי חתימת עסקת חאתם עבד אלחמיד ולפני המשחק הראשון מול קייראט, הפועל באר שבע תגיע לחיפה עם הבלם שיר צדק והקשר חן עזרא שקיבלו זימון למשחק האירופיות, המהווה גם רבע גמר גביע הטוטו. צדק ועזרא כידוע לא מתאמנים עם הקבוצה, אך הובהר להם שהם יהיו בסגל למשחק מחר. השניים ציפו לקחת חלק היום באימון המסכם, אבל בשלב זה הם צפויים להגיע ישירות למשחק מחר, לאחר שלא התאמנו עם הקבוצה מפתיחת ההכנה.

למרות שייתכן כאמור שהם יהיו בסגל, השניים עדיין לא בתוכניות וצפויים לעזוב. בשלב זה השניים דורשים שבאר שבע תשלים את שכרם לפי החוזה, מה שמונע מעבר של עזרא למכבי נתניה ושל צדק להפועל תל אביב, כשהשניים עומדים על הדרישה לקבל את מלוא שכרם. מי שייעדר מהמשחק בוודאות הוא חנן ממן. הקשר עדיין לא כשיר ובמועדון מקווים שיחזור בתוך שבועיים לעניינים. מיגל ויטור מורחק ואילו ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טהא ועדן שמיר יקבלו מנוחה ולא יהיו בסגל.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, עמית ביטון, דוד קלטינס, מרואן קבהא, אורן ביטון, ראשיר פרקינס, תומר יוספי, גל לוי, ניב זריהן, חוסה אנחל קאריו.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע הודיעה על סיכום העברתו של חאתם עבד אלחמיד לסלטיק

לכתבה המלאה
חנן ממן שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מקווים שיחזור תוך שבועיים. חנן ממן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully