וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עשויה להציע חוזה משודרג לדגני במאמצים להשאירו בקבוצה

18.7.2019 / 14:05

הפועל תל אביב רוצה לגרום לקפטן להשאר בקבוצה למרות שבאר שבע רוצה לשלם את סעיף השחרור שלו. אם יעזוב, תגיש הקבוצה הצעה משודרגת לשיר צדק

צילום וידאו: יותם רונן עריכת וידאו: ניר חן

בהפועל תל אביב רוצים להיפגש עם אוראל דגני ולבדוק אופציה לשדרג את חוזהו ב-15% בכל עונה מהשלוש עונות הבאות על מנת שיישאר במועדון. עד כה, בהפועל סירבו לדבר על אופציית שידרוג לאורך תקופה ארוכה אך בעקבות מכירת חתם אלחמיד מהפועל באר שבע לסלטיק והעובדה שהקבוצה מהדרום מוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו בסך 400 אלף יורו, בהפועל עושים מאמצים לא לאבד גם את גוטליב וגם את דגני בתוך שבוע. גורם בהפועל אמר היום בביקורת: "מקווה שלא התעוררנו מאוחר מדי, היה מספיק זמן להשאיר את דגני, עכשיו יכול להיות שזה מאוחר".

במידה ודגני יעבור להפועל באר שבע, תגביר הפועל את המאמצים ואת ההצעה הכספית לשיר צדק, אך כרגע ישנו פער גדול בין הצעת הפועל תל אביב לחוזהו של השחקן בבאר שבע. במידה ואוראל דגני יישאר בהפועל ת"א, היא לא תעלה את הצעתה המקורית עבור צדק, בעלות של 1.2 מיליון ש"ח לכל אחת משתי העונות הבאות.

שחקן הפועל תל אביב אוראל דגני. דני מרון
יעבור דרומה? אוראל דגני/דני מרון

בימים האחרונים נוצר קשר מחודש עם יאקוב סילבסטר, אך בשלב זה בהפועל תל אביב לא מוכנים לשלם סכום של יותר מ-160 אלף יורו לעונה, בעוד שהשחקן דורש שכר גבוה מ-200 אלף יורו. אם לא יתפשר, ימשיכו בהפועל לבדוק אופציות נוספות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully