וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מהראן לאלה כבש צמד ב-1:3 מול גלוריה בוזאו הרומנית

17.7.2019 / 22:11

החלוץ בן ה-37, שחוזר אחרי השעיה ממושכת, הרשית פעמיים וצפוי לחתום לעונה הקרובה בעקבות המלצתו של חיים סילבס

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

מהראן לאלה זוכרים? החלוץ הרשים הערב (רביעי) במשחק האימון של הפועל חיפה מול גלוריה בוזאו הרומנית מליגת המשנה. לאלה צפוי לחתום על חוזה לעונה וזאת לאחר שהמאמן חיים סילבס הביע את הפתעתו לטובה בפני הבעלים.

במחצית הובילו שחקניו של חיים סילבס 0:1 משער שכבש עדן בן בסט בדקה ה-30 אחרי בישול של גילי ורמוט. הקבוצה הרומנית השוותה בתחילת המחצית השנייה. לקראת הסיום כבש לאלה צמד לאחר שני בישולים של אופק פישלר וגיא חדידה, שגם הם נכנסו כמחליפים. בדקה ה-90 מנע השוער הרומני מלאלא כיבוש של שלושער לאחר שהדף לקרן נגיחה של החלוץ הוותיק לחיבורים. חיים סילבס שיתף במחצית השניה את כל שחקני הסגל למעט לירן סרדל שנעדר מהמשחק בשל חום גבוה.

הבעלים יואב כץ אמר: "בסך הכל נהנתי מהקבוצה מהרצון שהשחקנים הפגינו ומהשילוב בין צעירים לותיקים במחצית השנייה, כמובן שיש לנו עוד הרבה מה לשפר". חיים סילבס: "זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל הופענו בצורה תחרותית וטובה במיוחד לנוכח היממה העמוסה שעברה אלינו, וכמובן תמיד טוב לפתוח מחנה אימונים עם ניצחון". זהו הניצחון השלישי של הפועל חיפה בשלושת משחקי ההכנה ששיחקה עד כה, קודם לכן גברה על הפועל רעננה והפועל עכו.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה עם יואב כץ. אתר הפועל חיפה, אתר רשמי
צמד מפתיע. לאלה עם כץ/אתר רשמי, אתר הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully