וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם ראו שחור, חוץ ממני"

19.12.2002 / 23:04

מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט, על הניצחון הגדול של מכבי בסיינה. בלאט פירגן ליואב ספר: צריך להסיר בפניו את הכובע. ספר: אני שמח שהיה לי חלק בזה. עתמאן: משחק הבית הכי גרוע שלנו

מכבי ת"א חזרה לנצח ביום חמישי בערב, כשגברה על סיינה 63:73 בחוץ. הניצחון באיטליה שיחרר הרבה לחץ אצל הצהובים, ובסיום המשחק אמר המאמן דייויד בלאט ל'ערוץ 10': "הקבוצה היתה בלחץ. עברנו שבוע מאד קשה. הכל נראה מאד שחור ואבוד לפי התחזיות של כולם, חוץ ממני, אני האמנתי שאנחנו יכולים לנצח".

"יואב נכנס למשחק כמו גדול, צריך להסיר בפניו את הכובע. אני חושב שכל אחד ששיחק אפילו דקה תרם משהו חיובי. האמת, שאני חושב ששיחקנו יותר טוב במשחקים שהפסדנו. אולי נתחיל להתרכז בחמש דקות האחרונות ולא ב-35 הראשונות".

כשנשאל על המשחק הפושר של קווינסי לואיס, אמר בלאט: "קווינסי התלונן לפני תחילת האימון שיש לו מוגלה בגרון. הוא היה מאד חלש גם עם האנטיביוטיקה. ניסינו אותו וזה לא הלך, ולא פחדנו להשתמש בשחקנים אחרים. יש לנו חולשות, אבל צריך לטפל בהם. ההמשך לא יהיה יותר קל".

"העובדה ששיחקנו ביום ראשון איפשרה לנו שלושה ימי הכנה ליורוליג. אני אומר שהבעיה הכי גדולה שלנו ביורוליג היתה שלא היה לנו זמן להכין את הקבוצה למשחקים. כל עוד שיש לנו זמן להתכונן ההגנה שלנו יותר טובה, ואני חושב שראינו את התוצאות היום, ויכול להיות שזו הבעיה המרכזית שלנו".

יואב ספר, שהכניסה שלו למשחק הביאה את השינוי, אמר בסיום: "בשבוע האחרון המאמן וכל הצוות המקצועי וההנהלה מנסים להחדיר לשחקנים שצריך להיות גאה לשחק במכבי ת"א. היום זה היה מבחן אופי לכל השחקנים, עשינו תוצאה גדולה ואני שמח שהיה לי חלק בזה".

רכזה הסלובני הצעיר של מכבי ת"א, בנו אודריך, אמר ל'מעריב': "שיחקנו עם הלב וזה מה שעשה את ההבדל. היינו בפיגור 7 במחצית, אבל החלטנו שאנחנו מתחילים את הכל מההתחלה, כאילו 0:0. תוך כדי משחק שוכחים מהכל. עד היום ניסינו למצוא את המשחק שלנו והערב פשוט נתנו לזה לזרום ולמשחק להגיע אלינו".

ניקולה ווייצ'יץ', שהיה מהבולטים במשחק (19 נקודות), אמר לאתר היורוליג: "המשחק היה חשוב לנו מאוד וזו הסיבה שהחטאנו זריקות חופשיות בהתחלה. עשינו הגנה מצויינת ושיחקנו עם הרבה ביטחון, מה שהביא לנו את הניצחון".

עתמאן: אנחנו עדיין בדרך שמובילה לשלב הבא

מאמן סיינה, ארגין עתמאן: "זה היה המשחק הגרוע ביותר שלנו לעיני הקהל הביתי. נתנו הגנה טובה, אבל לא הישגנו יתרון יציב, החטאנו יותר מדי זריקות חופשיות מטווח קצר ובכמה התקפות מתפרצות. כל פעם שניסינו למצוא פיתרונות באחד על אחד, סבלנו מאיבודי כדורים וכך יצאנו מהמשחק. ההתקפה שלנו היתה הבעייה ומצד שני - לשמור את מכבי ת"א על 73 נקודות זה יפה. אנחנו עדיין בדרך שמובילה לשלב הבא" (אתר היורוליג).

מירסאד טורצ'אן, הפורוורד של סיינה: "אני חושב ששיחקנו כדורסל טוב במחצית הראשונה, אבל לא בשניה. היינו בלחץ הערב. זו סיטואציה לא קלה ועלינו לתקן זאת, לפני שיהיה מאוחר מדי. עלינו לדבר ביננו, להבין את הבעיות ולפתור אותן" (אתר היורוליג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully