וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלם הסגל הישראלי הבכיר: נמרוד לוי ובר טימור חתמו בהפועל ירושלים

17.7.2019 / 12:15

הפורוורד מגיע מאשדוד במקומו של ליאור אליהו, בעוד הגארד האריך את חוזהו וצפוי להתמנות לקפטן. יחד עם תמיר בלאט ועידן זלמנסון הושלמה בניית הסגל המקומי הבכיר לעונה הקרובה

one

בווידאו: ההפסד של הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון בחצי גמר הפיינל פור

הפועל ירושלים השלימה היום (רביעי) את בניית הסגל הישראלי שלה לעונה הקרובה. הפורוורד נמרוד לוי חתם לשנתיים, בעוד בר טימור האריך את חוזהו עד 2021 - ושניהם יצטרפו למצטרף הטרי עידן זלמנסון ולתמיר בלאט שצפוי להישאר. האדומים יעבו את הסגל במקומי נוסף, כדי לעמוד במכסת שחקני ה-Home grown של ליגת האלופות, אולם ספק אם יהיה מדובר בשחקן רוטציה.

לוי (24, 2.08), שנבחר בעונה החולפת לשחקן המצטיין של ליגת העל, יחליף את הקפטן ליאור אליהו. הפורוורד העמיד ממוצעים מרשימים של 15.2 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק. הוא כבר שיחק תחת עודד קטש במוקדמות גביע העולם במדי נבחרת ישראל, והמאמן אמר עליו: "כולנו שמחים שנמרוד איתנו. הוא שחקן מצוין שמביא איתו יכולות מאוד מגוונות בהתקפה וחוש מצוין לריבאונד. נמרוד הוא אחד שלא מפסיק לעבוד קשה ולהתקדם משנה לשנה, גרף השיפור שלו מרשים ואני בטוח שגם בעונה הקרובה נראה אותו עושה עוד כמה צעדים קדימה".

לוי עצמו אמר לאתר הרשמי של המועדון כי "ראיתי את הקבוצה השמחה והמצוינת שהייתה כאן בעונה שעברה, ואני מאמין שביחד נוכל להפוך את העונה הקרובה למוצלחת עוד יותר".

טימור, כאמור, חתם גם הוא לשנתיים נוספות - על אף הפיחות המשמעותי שחל במעמדו בעונה החולפת - ולא מן הנמנע שיתמנה לקפטן. "הכי טבעי שאמשיך במועדון שאני הכי אוהב, עם האנשים האהובים עליי והקהל האדום שכל מילה שאוסיף עליו רק תגרע ממנו", אמר הגארד, שהעונה הקרובה תהיה השישית שלו בירושלים. "עשינו דברים גדולים ביחד בשנים האחרונות, אתן את הכל כדי שגם בשנתיים הקרובות נמשיך לעשות את זה. יאללה הפועל".

קטש הוסיף: "בר הוא בשר מבשרו של המועדון הזה. הוא מחובר לעיר, לקהל ולמערכת ברמה שנדיר למצוא בימינו וזה תמיד מרגש לראות. יש לו חלק גדול בהתקדמות העצומה שנעשתה כאן בחמש השנים האחרונות ואני בטוח שהניסיון שלו, יחד עם איכויות הכדורסל ורוח הלחימה שהוא מביא איתו לפרקט, יהוו פקטור חשוב בקבוצה בעונה הקרובה".

השינוי המשמעותי היחיד שעשוי עוד להתבצע בסגל יהיה רק אם אמארה סטודמאייר יתרצה בהמשך הקיץ ויביע עניין לשוב לעונה שלישית, אבל בקבוצה לא בונים על צעד שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully