וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנויי בית"ר ירושלים יקבלו החזר של 30% אם הקבוצה לא תעפיל לאירופה

17.7.2019 / 9:20

הבעלים משה חוגג יצא בקמפיין חדש לפיו אם הקבוצה לא תשחק בעונה הבאה באחד מהמפעלים האירופאיים, כל אוהד יזכה להחזר של 30% מגובה המנוי בעונה הבאה. המגן היהודי שיבאקוב הצטרף למחנה

רוני לוי מול יוסי בניון פלייר/בית"ר ירושלים

בווידאו: רוני לוי ויוסי בניון בועטים לשער במחנה האימונים בפולין

עיקרי הדברים

- בית"ר ירושלים יצאה בקמפיין חדש: אם הקבוצה לא תעפיל לאירופה בתום העונה, כל אוהד יקבל החזר של 30% מגובה המנוי בעונה הבאה

- המגן היהודי דניל שיבאקוב הצטרף למחנה האימונים בפולין

- במועדון עושים מאמצים לצירוף בלם ומוכנים להציע סכומים גבוהים

- אם לא יימצא בלם זר, בבית"ר לא פוסלים אפשרות לחזור לאופציית אוראל דגני או איתן טיבי

- בבית"ר ממתינים לשיחות בין מכבי חיפה לסאן מנחם בשבוע הבא על מנת להבין אם ניתן לצרפו

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג יצא היום (רביעי) בקמפיין חדש לפיו אם הקבוצה לא תעפיל לאחד מהמפעלים האירופאיים בתום העונה, כל אוהד יזכה להחזר של 30% מגובה המנוי בעונה הבאה. חוגג כבר דיבר על האפשרות בעבר, אבל כעת החליט להוציא זאת לפועל באופן רשמי.

בהודעת המועדון נמסר: "בית"ר ירושלים משיקה את הקמפיין "בעל הבית השתגע", שלראשונה בישראל מבטיח כסף חזרה לאוהדים במידה והקבוצה לא תצליח להגיע לאירופה. איך זה הולך? פשוט מאוד. בסיום העונה, נדע אם הקבוצה הגיעה לאירופה. עשינו את זה? הכסף יישאר כאן ויעזור בבנייה של העונה הבאה. אין אירופה? מקבלים החזר על סך 30% מגובה המנוי לרכישת המנוי לעונה הבאה".

צפו בסרטון בו משה חוגג מציג את הקמפיין החדש

הקבוצה ערכה אתמול שני אימונים במחנה האימונים בפולין. המגן היהודי דניל שיבאקוב הצטרף, ומי שעזר לו להיקלט היה דווקא מי שמתמודד איתו על עמדת המגן השמאלי, מקס גרצ'קין, וזאת משום שהשניים מדברים בשפה הרוסית. הבעלים משה חוגג, שהגיע עם כל בני משפחתו למחנה, המשיך אתמול לחופשה ויחזור למחנה ביום חמישי, אז אמורים להצטרף גם אלי אוחנה ומוני ברוש.

בבית"ר עושים מאמצים לצרף בדחיפות בלם ומוכנים להציע סכומים גבוהים, וגם דמי העברה בסכום סביר. יחד עם זאת, אם לא יימצא אחד כזה בשבועות הקרובים, לא פוסלים במועדון את האפשרות לחזור לאופציית אוראל דגני או איתן טיבי. בבית"ר ימתינו לשיחות בין מכבי חיפה לסאן מנחם בשבוע הבא על מנת להבין אם ניתן יהיה לצרפו. מתן בלטקסה ירד מהפרק ואינו מועמד בשל דמי העברה גבוהים.

מקס גרצ'קין בית"ר ירושלים. דני מרון
עוזר למגן הנבחן להיכנס לעניינים. מקס גרצ'קין/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully