וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד עוואד צפוי לפתוח, מרקו בלבול מזהיר משאננות

17.7.2019 / 19:06

החלוץ שכבש ובישל במשחק הראשון, צפוי לפתוח מול מורה במקום פלקושצ'נקו (ה', 21:00). בלבול: "אסור לחשוב לשנייה שההתמודדות גמורה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

כשהיא מוליכה 0:2 מהמשחק הראשון בישראל, מכבי חיפה תתארח מחר אצל מורה הסלובנית (חמישי, 21:00, ספורט1) למשחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית. אם הירוקים לא יבעטו בדלי, הם ימשיכו לסיבוב הבא, שם כבר ממתינה שטרסבורג הצרפתית.

הקבוצה תשלים הערב את הכנותיה למשחק, כאשר עושה רושם שמוחמד עוואד שהיה המצטיין במגרש במשחק הראשון כשנכנס כמחליף, יפתח בהרכב ככל הנראה על חשבונו של מקסים פלקושצנקו. בחיפה לא מקלים ראש ביריבה למרות היתרון מהמשחק הראשון, ובצוות המקצועי דרשו מהשחקנים שלא להיות שאננים. בנוגע לסאן מנחם, בקבוצה הבהירו שלמנחם יש חוזה ואם יש קבוצה שרוצה אותו היא צריכה לפנות אליהם ולא לשחקן. מנחם יספוג עונש קשה בשבוע הבא אחרי וועדת משמעת וההערכה היא שהוא לא ימשיך בקבוצה.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, עופרי ארד, רמי גרשון, רז מאיר, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, ירדן שועה ומוחמד עוואד.



עוד בנושא:

מכבי חיפה ניצחה את מורה 0:2 במשחק הראשון
ספרטה פראג תחזיר בימים הקרובים תשובה לנציגי מאנג'ק

מוחמד עוואד מכבי חיפה. קובי אליהו
יקבל את הקרדיט בהרכב. מוחמד עוואד/קובי אליהו

הערב ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בסלובניה בנוכחות מרקו בלבול המאמן וניקיטה רוקאביציה. מרקו בלבול אמר לקראת המשחק: "אנחנו מרגישים טוב כי מזג האוויר בישראל איום ונורא וכאן נעים. אנחנו צריכים להתרכז במשחק שלנו ובסגנון שלנו. אנחנו מצפים למשחק קשה, אבל אם אנחנו רוצים להעפיל, אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולא לחשוב אפילו לשנייה שסיימנו את העבודה שלנו במשחק הראשון".

על ניקיטה רוקאביציה ויאניק וילדרסחוט, שלא שיחקו במשחק הראשון: "יש סיכוי שהם ישחקו מחר. מבחינה פיזית הם כשירים ל-30 עד 40 דקות וזה חשוב מאוד למכבי חיפה שהם חזרו לעניינים".

ניקיטיה רוקאביציה שנכח במסיבת העיתונאים, התייחס לקיץ שעבר אליו: "בכדורגל מו"מ לוקח זמן. מבחינתי אם להישאר בישראל, זה רק במכבי חיפה. המו"מ נמשך יותר זמן ממה שחשבתי, אבל עכשיו אני פה ואתן הכל למען המועדון".

עוד בוואלה!

סאן מנחם לא טס עם מכבי חיפה לסלובניה: "להחרים אימונים זה לא משהו שעושים"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה יובל אשכנזי. קובי אליהו
שטרסבורג מחכה. שחקני מכבי חיפה/קובי אליהו

במורה מתמודדים עם מכת היעדרויות שהחמירה אחרי המשחק בישראל. המגן הימני ז'יגה קוס, לא התאמן בימים האחרונים בגלל מחלה והוא בספק גדול. אליו אפשר להוסיף את נינו קוטר, ניק לורבק וארמין צ'רימגיץ' שנעדרו גם בחיפה ובסך הכל התמונה עגומה.

המאמן אנטה שימונדז'ה אמר: "המצב עם חלק מהפצועים עדין ואסור לנו לסכן אותם. יש לנו בעיות שלא הכרנו בעונה שעברה. אנחנו צריכים להתמודד איתן למרות שלא ציפינו לזה. נצטרך להמציא משהו כי עדיין יש סיכוי. התשוקה לקראת הגומלין עזה, אבל האמת היא שאין לנו מספיק שחקנים".

הרכב משוער: מטקו אוברדוביץ', ז'אן קרניצ'ניק, מאטיץ מארושקו, מרין קרמרקו, קלמן פוצקו, יון שפורן, אלן קוזאר, טומי הורבאט, אנדריה בובניאר, לוקה בוביצ'אנץ, אמאדיי מארושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully