וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתעמלות הרומניות ממשיכות לככב

19.12.2002 / 21:32

שלוש המתעמלות, שהצטלמו בעירום עבור ירחון יפני, מככבות גם בסרט למבוגרים כשהן מתעמלות על מכשירים בעירום. ההתאחדות הרומנית החליטה לפעול נגדן

שלוש המתעמלות הרומניות, שהצטלמו בעירום עבור ירחון יפני, ממשיכות למשוך את תשומת הלב, ועכשיו הן מופיעות בסרטי מבוגרים ביפן. לבינייה מילוסוביצ'י, שהיתה חמש פעמים אלופת עולם עם 2 מדליות זהב אולימפיות, וחברותיה לשעבר לנבחרת, קורינה אונגורינו וקלאודיה פרסצ'ן, הצטלמו לסרט בעירום, כשהן מבצעות תרגילי התעמלות על מכשירים כמו הקורה, עבור רשת כבלים פרטית ביפן.

רומניה, שמתחה ביקורת קשה על המתעמלות לשעבר, החליטה לנקוט בצעדים משמעתיים נגד המתעמלות, לאחר שההתאחדות היפנית ביקשה לפסול את הנבחרת הרומנית מהשתתפות בתחרות שאמורה להתקיים ביוקוהמה בשנה הבאה. אבל בגלל העובדה שהמתעמלות כבר לא משתייכות להתאחדות הרומנית, הבקשה נדחתה. בעקבות כך החליטו ברומניה לאסור על השלוש משלפוט או לאמן בתחרויות רשמיות למשך חמש שנים.

ניקולה ויירו, יו"ר ההתאחדות, ציין כי המתעמלות יכולות להשתמש בתמונות העירום שלהן, כל עוד הן לא משתמשות בסמלים של ההתאחדות או בצבעי הלאום. "התגובות שהגיעו אלינו מכל העולם דחקו בנו להגיע להחלטה על ההשעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully