וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי העיפה את אינטר מהגביע האיטלקי

19.12.2002 / 23:56

בארי ניצחה בחוץ את אינטר 1:2, ועלתה לרבע הגמר שם היא תשחק מול לאציו, שהדיחה את אמפולי. פרוג'יה העיפה את סמפדוריה עם 0:2 ביתי

המאזן הגרוע של אינטר בגביע האיטלקי נמשך, והערב הודחה אחת הטוענות לכתר בסריה A ממפעל זה, לאחר שהפסידה בבית 2:1 לבארי (3:1 לבארי בסיכום שני המשחקים). דווקא הקבוצה המקומית עלתה ראשונה ליתרון משער של קונסיסאו בדקה ה-56, אבל שער עצמי של גאמרה שלוש דקות אחר כך הישווה את התוצאה.

ספינסי קבע בדקה האחרונה את תוצאת המשחק, והעלה את בארי לרבע הגמר הגביע האיטלקי, שם תשחק הקבוצה מול לאציו.

גם לאציו כאמור ברבע הגמר, אחרי שהערב היא ניצחה בחוץ את אמפולי 1:2. שערים של אנריקו קייזה בדקה ה-45 וג'וזפה פאקנרו בדקה ה-64 העניקו את היתרון לקבוצה הרומאית. גאטאנו גרייקו צימק בדקה ה-70. במשחק הראשון בין השתיים ניצחה לאציו 0:2 בבית.

שערים של זיסיס וריזאס ופאבריציו מיקולי העלו את פרוג'יה לרבע הגמר של הגביע האיטלקי, אחרי ניצחון ביום חמישי 0:2 על סמפדוריה מהליגה השניה. במפגש הקודם נפרדו הקבוצות בתיקו 1:1, וסמפדוריה היתה זקוקה לשער חוץ על מנת לעבור לשלב הבא.

אבל כאמור המשחק היום היה של פרוג'יה, ובדקה ה-43 עלתה ליתרון משערו של וריזאס. עשר דקות אחר כך הורחק באזאני מספדוריה, לאחר ששלח מרפק למגן ויליאם ויאלי. עם זאת, לאורחת היתה הזדמנות להשוות את התוצאה, לאחר שבדקה ה-76 כדור עונשין מ-11 מ' נפסק לטובתה, אבל השוער קאלאס הדף את הבעיטה של ראביטו.

החלוץ פאבריציו מיקולי סגר את סיפור המשחק דקה אחת לסיום הזמן החוקי, ושלח את פרוג'יה למשחק רבע הגמר מול יובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully