וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדי גוטליב ייצא לרוסיה על מנת לחתום באורנבורג

13.7.2019 / 21:35

הבלם לא ייצא למחנה עם האדומים, שנאלצו להתפשר על סכום המכירה: 350 אלף יורו. ניסיון לסכם עם שיר צדק, אלטמן אמור לחתום, חשש מהחוזה של עאבד

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בלם הפועל תל אביב, אדי גוטליב, לא ימריא עם הקבוצה למחנה האימונים מחר (ראשון) ואמור לטוס בימים הקרובים לרוסיה על מנת לחתום באורנבורג הרוסית. בהפועל התפשרו על סכום המכירה של גוטליב - 350 אלף יורו - היות והשחקן התעקש לצאת אך ורק לרוסיה וכמו כן בשל העובדה כי לא היה מעוניין לחתום על חוזה חדש. המועמד המוביל להחליפו הוא שיר צדק ובהפועל מנהלים מגעים בעניין בתקווה להגיע להבנות כספיות עם הפועל באר שבע בנושא. בהפועל לא פסלו אפשרות שהכל ייסגר מחר וצדק יצטרף למחנה אך הסיכויים לכך נראים נמוכים בשלב זה.

אורנבורג תהיה התחנה השלישית בקריירה של הבלם בן ה-26. הוא התחיל את דרכו בהפועל עכו ושיחק במדיה בשנים 2011-2015, לפני שעבר להפועל תל אביב. בארבע השנים שלו במדים האדומים, גוטליב ידע עליות ומורדות ביחסים עם הקהל, אבל תמיד שמר על רמה גבוהה מבחינה מקצועית והיה אחד השחקנים הבולטים והיציבים של האדומים.

אורנבורג סיימה את העונה שעברה במקום השביעי ברוסיה - הגבוה ביותר בתולדותיה - ופספסה בשלוש נקודות את ההעפלה למוקדמות הליגה האירופית. מדובר בקבוצה צעירה שהוקמה ב-1976 ועומדת לפתוח את העונה השלישית שלה בלבד בליגה הבכירה ברוסיה.

שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב. אדריאן הרבשטיין
אתגר חדש. גוטליב/אדריאן הרבשטיין

עמרי אלטמן סיכם את תנאיו לשנתיים הבאות ואמור לחתום מחר רשמית לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. בשלב זה בהפועל ימקדו בצירוף חלוץ אך המאמן ניסו אביטן לא שולל את צירופם של גידי קניוק או חנן ממן, במידה ויימצא הכסף לכך. בשלב הזה בהפועל רוצים לעצור ולקבל החלטות סופיות רק לאחר סינון הסגל בתום מחנה האימונים.

מי שלא ייצא עם הקבוצה הם אחמד עאבד, אופיר קטיאר ועבאדי פרחאת שמתאמנים בנפרד משאר השחקנים. בהפועל מאמינים שהשלושה ימצאו קבוצות עד לפתיחת העונה, כאשר במועדון מודאגים בעיקר מחוזהו של עאבד, 180 אלף דולר לעונה, כאשר במידה וישתחררו מחוזהו יצורף בוודאות שחקן נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully