וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עלי מוחמד הרגיש ש"כל האוהדים באו במיוחד בשבילי", מגן יהודי-רוסי ייבחן

13.7.2019 / 11:05

הקשר התרגש מהמחווה של הקהל. בבית"ר נשמו לרווחה: "זה היה חשוב בעיקר בשביל חוגג". ורד ינוח שבועיים ויחזור לאימונים בהדרגה

פלייר אוהדי בית"ר ירושלים במפגן תמיכה עבור עלי מוחמד/צלם: יוני ריקנר עריכת וידאו: ליר שפיגלר

עיקרי הדברים

- בבית"ר ירושלים מרוצים ממפגן התמיכה של הקהל בעלי מוחמד ומשה חוגג

- עידן ורד ינוח שבועיים ויחזור לאימונים בהדרגה

- לבית"ר יש אפשרות להאריך את חוזהו של קונטה בעונה נוספת בתום העונה שבפתח

- דניל שביאקוב, 19, מגן יהודי מרוסיה שמשחק באסטוניה, יגיע למבחנים

שביעות רצון אדירה בבית"ר ירושלים מנוכחותם של קרוב ל-1,000 אוהדי הקבוצה שהגיעו אתמול (שישי) לבית וגן על מנת לתמוך בעלי מוחמד ומשה חוגג. גורם במועדון הודה אתמול: "עם כל הכבוד לעלי מוחמד, מבחינת כולנו זה היה הרגע שאמור לחזק את משה חוגג. הוא לקח קשה את מה שהיה באימון ביום רביעי ואם הוא היה מתהפך ומפסיק להשקיע זה היה אסון לבית"ר".

מוחמד עצמו זכה לאהבה מהקהל, והשחקנים אמרו לו בחדר ההלבשה: "הלוואי עלינו אהבה כזאת". החלוץ אנתוני וארן הוסיף: "אני צריך להבקיע 25 גולים בעונה כדי שיבואו ככה במיוחד בשבילי להרים אותי על הכתפיים". מוחמד אמר לסובבים אותו: "גם באימון ברביעי לא התרגשתי יותר מדי, הבנתי שזה ילדים שלא מבינים יותר מדי. אני רואה את ההודעות שאני מקבל כל הזמן ברשתות ומבין שכמעט כל הקהל תומך בי. הרגשתי שכולם באו בשבילי וזה מרגש, אבל צריך לשים אותי בצד מעכשיו, יש כאן קבוצה שצריכה להצליח".

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד חוגג. קובי אליהו
מקווה להחלים במהרה. עידן ורד/קובי אליהו

הקבוצה תצא ביום ראשון למחנה אימון בפולין. מי שיצטרף למחנה הוא עידן ורד, שבמהלך הטיפול בארה"ב קיבל זריקות לכף הרגל בתקווה שיסייעו להחלמתו. ורד ינוח בשבועיים הקרובים ורק לאחר מכן יחזור לפעילות בהדרגה, בתקווה שהכאבים יהיו מאחוריו. בצוות המקצועי עוקבים בדריכות אחר מצבו של ורד ואמרו: "הוא שחקן מאוד משמעותי במה שנבנה כאן השנה. יש הרבה כישרון אבל חסר ניסיון, שחקנים כמו עידן, אופיר קריאף ודן איינבינדר אמורים לתת את הטון".

בנוגע לאנטואן קונטה, עד לאחרונה היו משוכנעים בבית"ר כי לשחקן יש חוזה לעונה נוספת ללא אופציה. בבדיקות שערכו בשבוע האחרון התבבר כי ישנה אופציה בחוזהו שמאפשרת למועדון לממש את ההסכם עימו לעוד עונה בתום העונה שבפתח. המשמעות היא שקונטה מחוייב לבית"ר בשנתיים הבאות, כאשר התכנון הוא למכור אותו בתום העונה, אם לא יסכים לחתום על חוזה חדש.

כמו כן - בית"ר הודיעה כי דניל שביאקוב, 19, מגן יהודי מרוסיה שמשחק באסטוניה, יגיע למבחנים במהלך מחנה האימון אליו תצא הקבוצה מחר.

עוד באותו נושא

קונטה חתם לעונה נוספת בבית"ר. חוגג התרגש ממפגן התמיכה במוחמד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully