וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "עשינו רק חצי עבודה", יובל אשכנזי: "רגע מרגש עבורי"

11.7.2019 / 22:10

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה, אבל לא התרגש מה-0:2 של קבוצתו על מורה: "יהיה קשה בגומלין, אנחנו צריכים להשתפר". הקשר שכבש שער בכורה במדים הירוקים: "רוצים לשמח את הקהל הענק שלנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה גברה הערב (חמישי) בביתה 0:2 על מורה הסלובנית במשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. זה לא היה קל, אבל יובל אשכנזי (64) ומוחמד עוואד (68) הרגיעו וסידרו למאמן מרקו בלבול יתרון נוח לפני הגומלין בשבוע הבא בסלובניה. אם חיפה תעבור את מורה, היא תפגוש בסיבוב המוקדמות השני את שטרסבורג הצרפתית.

המאמן מרקו בלבול אמר בסיום: "מורה עמדה יפה, היה קשה להפתיע אותם. לא הייתי מרוצה מהחצי הראשון, אבל צריך לזכור שזה משחק רשמי ראשון העונה. מהרגע שמוחמד עוואד השתפרנו, הוא נתן לנו דחיפה. התוצאה בסדר, אבל עשינו רק חצי עבודה. צריך להשלים את העבודה בגומלין. אם פה היה קשה, אז גם בסלובניה יהיה קשה. אנחנו לא מזלזלים ואנחנו נותנים להם המון כבוד. יש לנו עוד המון עבודה ואנחנו צריכים להשתפר. אם נחשוב שסיימנו את העבודה אחרי הניצחון היום, אז אנחנו נהיה בחוץ".

על עוואד, שנכנס כמחליף והיה מצוין: "התפקיד של שחקנים שעולים מהספסל הם לעשות את השינוי. אני שמח שהוא הבקיע ובישל, זאת הייתה הופעה טובה שלו". על העתיד: "ברור לכולם שאנחנו רוצים להתחזק ב-2-3 שחקנים. אנחנו עובדים קשה כדי לחפש שחקנים מתאימים. יש שלד צעיר שאני מאמין וסומך עליו".

שחקן מכבי חיפה יובל אשכנזי. קובי אליהו
בכורה חלומית. יובל אשכנזי/קובי אליהו

כובש השער הראשון, יובל אשכנזי, הוסיף: "אני שמח שניצחנו, אבל זה רק משחק אחד ויש לנו את הגומלין. הדבר הכי חשוב זה לעלות לשלב הבא. לחץ? התפקיד של שחקן כדורגל הוא לעמוד בו. זה ניצחון שכל הקבוצה השיגה ביחד עם עבודה קשה. זה היה רגע מאוד מרגש עבורי. למכבי חיפה יש קהל ענק, אנחנו רוצים לשמח אותו ולהגיע להישגים".

יואב איתיאל מוסיף כי המשטרה עצרה באצטדיון תושב בנימינה בן 33 בחשד ששיגר זיקוק ביציע ופצע אוהד אחר, כבן 17, שנפצע באורח קל בפניו. החשוד יובא לחקירה בתחנת המשטרה ואם יידרש, יובא מחר לדיון בבית משפט השלום בחיפה בבקשה להאריך את מעצרו.

עוד לפני המשחק, הנשיא יעקב שחר דיבר באירוע פתיחת עונה של מנויי היהלום של המועדון. שחר דיבר על פתיחת העונה, ההכנות, והקושי לצרף זרים חדשים שיחזקו את הסגל הירוק. אחד מאנשי העסקים שנכחו באירוע היה ניסן קניאס, שדיבר בתוכנית הפאנל של רדיו חיפה.

קניאס סיפר ששחר אמר ש"קשה מאוד להחתים זרים. שניים כאלה כבר סיכמו ועשו פניית פרסה. מכבי חיפה לא תכנס לסחרור ולמחירים לא שפויים לכדורגל שלנו".

שחר דיבר גם על המשחק הערב ואמר: "אני מצטער שהסגל לא מושלם כבר למשחק הזה, אבל נחתים עוד שחקנים, נעשה התאמות ונהיה מוכנים. שחר אישר גם שקרים פריי לא מגיע בשלב זה בגלל הרצון של מאמנו בבסקשהייר להשאירו בקבוצה. "קרים פריי לא שוחרר מקבוצתו ואנחנו עושים מאמץ גדול להשאיר את ז'ורז' מאנג'ק. אם הוא לא יוחתם נחתים קשר אחר".

היריבה מורה, אגב, הודיעה לפני תחילת המשחק על החתמתו של שחקן בני יהודה בעונה הקודמת, החלוץ הסרבי פייסל מוליץ'. הוא לא יוכל לשחק בגומלין נגד מכבי חיפה משום שלא נרשם בזמן.

עוד באותו נושא

מוקדמות הליגה האירופית: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את מורה

לכתבה המלאה
יעקב שחר בעלי מכבי חיפה עם וילי רוטנשטיינר המנהל המקצועי של נבחרת ישראל. אדריאן הרבשטיין
עוד לא סיים עם החיזוק. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין
זיקוק שנתפס במשחק בין מכבי חיפה, מורה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
הזיקוק שנתפס/אתר רשמי, דוברות המשטרה
שוטרים במשחק בין מכבי חיפה, מורה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
השוטרים ביציע/אתר רשמי, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully