וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: החלוץ הניגרי ג'יימס אדניי סיכם את תנאיו

9.7.2019 / 16:55

אדניי (26), שינחת מחר ויעבור בדיקות רפואיות, יגיע לעונת השאלה מגבאלה האזרית ולקרית שמונה תהיה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: מתן חדד

בווידאו: עירוני קרית שמונה פותחת עונה

אחרי שהיה במגעים מתקדמים עם עירוני קרית שמונה בימים האחרונים, החלוץ הניגרי ג'יימס אדניי סיכם היום (שלישי) באופן רשמי את תנאיו במועדון. הוא ינחת מחר בישראל, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום לאחר שסוכמה עסקת השאלתו מגבאלה האזרית. לקרית שמונה תהיה אופציה לרכוש את אדניי בסיום העונה.

אדניי (26), שנחשב לשחקן טכני מאוד, היה בצעירותו חלק מנבחרת ניגריה עד גיל 17, ובינואר 2012 עבר לראשונה לאירופה והצטרף לביליס באלש האלבנית. הוא עבר גם בטומורי ברט ולאצ'י (יריבת הפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית), לפני שהצטרף בפברואר 2016 לסקנדרבג, במדיה הפך לכוכב בליגה האלבנית. היכולת הטובה שלו התבטאה עם עונת שיא של 15 שערים בעונת 2017/18, אשר בזכותה אדניי עבר בעונה שעברה לגבאלה האזרית במדיה כבר 12 שערים ב-31 הופעות בכל המסגרות.

אדניי, שינחת מחר בארץ לבדיקות רפואיות וימריא עם הקבוצה ביום חמישי למחנה האימון בסלובקיה, יהיה הזר החמישי של הקבוצה וזאת לאור העובדה שוואלון אחמדי לא צפוי להמשיך. אחמדי, שרוצה לעזוב, מבוקש על ידי הפועל חיפה אבל בשלב זה לא נעשתה שום פנייה רשמית. קרית שמונה תבקש בשלב זה סכום כספי עבור האלבני, אלא אם יוחלט להחתים זר שישי ואז אחמדי עשוי לקבל שחרור.

מי שחתם בקבוצה הוא הקשר שי גולן, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושחקן הנבחרת הצעירה. גולן בן ה-21 שיחק בשנתיים האחרונות בבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully