וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה החתימה את אמרי וולשמן, מהראן לאלה מרשים ועשוי לחתום

7.7.2019 / 15:29

החלוץ בן ה-27 שיחק בליגות הנמוכות בארה"ב ובקנדה ושיתף פעולה עם קינן. במועדון הופתעו מהחלוץ הוותיק: "אם ימשיך ככה, אולי יהיה אחד מסיפורי העונה"

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

הפועל חיפה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של החלוץ הקנדי-גיאני אמרי וולשמן. השחקן בן ה-27 מגיע אחרי שבתקופה האחרונה הוא שיחק בקבוצת פורג' מליגת הכדורגל בקנדה. הוא חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

וולשמן נולד וגדל בקנדה, אבל מייצג את נבחרת גיאנה ממרכז אמריקה. הוא אף שיחק איתה לאחרונה בטורניר הגולד קאפ. בשנה שעברה הוא שיחק עם דקל קינן בקבוצת סינסינטי כשהיא עדיין הייתה חלק מליגת ה-USL שנחשבת לליגת המשנה בארה"ב.

וולשמן השתייך בעבר לפורטלנד טימברס, טורונטו וריאל סולט לייק מה-MLS, אבל בסך הכל צבר 5 דקות משחק בליגה הבכירה. מעבר לכך עבר בין קבוצות בקנדה ובליגות הנמוכות בארה"ב כגון ריאל מונארקס, פורטו ריקו FC וסיגמה. וולשמן הוא הכדורגלן הקנדי השני שמגיע להפועל חיפה בשנים האחרונות. קדם לו טוסיין ריקטס, ששיחק בקבוצה בעונת 2014/15.

שחקן נבחרת גיאנה, אמרי וולשמן. GettyImages
מהליגה הקנדית לליגת העל. וולשמן/GettyImages

במקביל, במועדון נוטים להחתים את מהראן לאלה על חוזה לעונה אחת חרף הספקות בנוגע ליכולת שלו לחזור אחרי שנתיים ללא פעילות מסודרת. בחיפה הופתעו מאוד מהכושר בו החלוץ הוותיק נמצא ומהיכולת שמציג באימונים.

"זה מדהים ששחקן בגיל שלו, אחרי שנתיים שלא שיחק, נראה ככה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "אם זה ימשיך בקו הזה, יכול להיות שמהראן יהיה הסיפור הגדול של העונה הזאת". גם בצוות המקצועי הופתעו מאוד מהיכולת של השחקן ואף החמיאו לו בשיחה אישית. עם זאת, בקבוצה יבדקו במשך תקופה נוספת האם יצליח לשמור על הכושר הגבוה ואם כן, יוחתם ככל הנראה בשבועות הקרובים. בכל מקרה צפוי לאלה לצאת למחנה האימונים של חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully