וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: החלוץ הניגרי ג'יימס אדניי במגעים מתקדמים

6.7.2019 / 11:00

אדניי (26) שמשחק בגבאלה האזרית מעוניין מאוד להגיע. בקרית שמונה מאמינים שהוא יכול ישדרג את חוליית ההתקפה באופן משמעותי

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: מתן חדד

ג'יימס אדניי הניגרי נמצא במגעים מתקדמים עם עירוני קרית שמונה. אדניי, חלוץ בן 26 שמשחק בגבאלה מהליגה האזרית, מעוניין מאוד להגיע לקבוצה של איזי שרצקי וכעת מתנהלים מגעים בין הקבוצות כשאחת האופציות שנשקלו היא השאלה של השחקן עם אופציה לרכישה. אדניי נחשב לשחקן טכני מאוד, ובקרית שמונה מאמינים שהוא ישדרג באופן משמעותי את חוליית ההתקפה.

אדניי היה בצעירותו חלק מנבחרת ניגריה עד גיל 17, ובינואר 2012 עבר לראשונה לאירופה והצטרף לביליס באלש האלבנית. הוא עבר גם בטומורי ברט ולאצ'י (יריבת הפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית), לפני שהצטרף בפברואר 2016 לסקנדרבו, במדיה הפך לכוכב בליגה האלבנית. היכולת הטובה שלו התבטאה עם עונת שיא של 15 שערים בעונת 2017/18, אשר בזכותה אדניי עבר בעונה שעברה לגבאלה האזרית במדיה כבר 12 שערים ב-31 הופעות בכל המסגרות.

אם אדניי יגיע, הוא יהיה הזר החמישי של הקבוצה וזאת לאור העובדה שוואלון אחמדי לא צפוי להמשיך. אחמדי, שרוצה לעזוב, מבוקש על ידי הפועל חיפה אבל בשלב זה לא נעשתה שום פנייה רשמית. קרית שמונה תבקש בשלב זה סכום כספי עבור האלבני, אלא אם יוחלט להחתים זר שישי ואז אחמדי עשוי לקבל שחרור.

שחקן גבאלה ג'יימס אדניי. טוויטר רשמי ג'יימס אדניי, צילום מסך
המנייה שלו בעלייה. ג'יימס אדניי/צילום מסך, טוויטר רשמי ג'יימס אדניי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully