וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בן חיים חש רגישות בשריר וינוח, מאמצים להחתמת בלם זר

5.7.2019 / 8:14

הבלם הוותיק חש אי נוחות במשחק האימון מול אשדוד, שלום אדרי ושי קונסטנטין זכו למחמאות. תקווה שעידן ורד יהיה כשיר למחנה האימון

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בלם בית"ר ירושלים, טל בן חיים, חש רגישות בשריר במהלך משחק האימון נגד מ.ס אשדוד אתמול (חמישי) וינוח בימים הקרובים. מי שתופקד במקומו בעמדה היה אופיר קריאף, שאמור להמשיך בתפקיד זה גם ביום שני במשחק אימון נגד רמת השרון. הבלם יקיר ארצי ימשיך להיבחן. ז'אורז'יניו שיחק 12 דקות ורצה לשחק יותר, אך בקבוצה העדיפו שלא לסכן אותו לאחר קרוב לשנה וחצי שלא שיחק.

בצוות המקצועי ציינו בסיום את שלום אדרי ושי קונסטנטין, אך מעבר לכך יודעים כי יש עוד המון עבודה וחסרים מספר שחקנים בתפקידים משמעותיים בכדי שהקבוצה תעשה את הקפיצה קדימה. עיקר המאמצים כרגע הם לצירוף בלם זר ברמה גבוהה ורק לאחר מכן להתפנות לתפקידים נוספים. עידן ורד יעבור מספר בדיקות וטיפולים בתקוה כי יהיה כשיר עד למחנה האימונים.

בבית"ר החליטו סופית כי נתנאל דלויה יהיה השוער השני של הקבוצה בעונה הבאה. כחלק מהנהלים החדשים ששנקבעו, גם במשחקי אימון כל השחקנים מגיעים יחד באוטובוס לאיצטדיון ועוזבים יחד. במשחק האימון הקרוב ברמת השרון תוגבר כמות המאבטחים על מנת שקהל לא יוכל לפרוץ למגרש כפי שעשו זאת אתמול באשדוד. לוי גרסיה אמור לנחות בארץ ביום שלישי ויצטרף לאימונים.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
מתרגל לקבוצההחדשה שלו. רוני לוי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully