וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אום אל פאחם: מו"מ מתקדם עם אביחי ידין וערן לוי

4.7.2019 / 22:29

העולה החדשה קרובה לחיזוק מאסיבי. עוד בלאומית: הפועל פתח תקוה החתימה את ברק לוי, מכבי פתח תקוה החזירה את דור חוגי

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל אום אל פאחם שעלתה בסוף העונה הקודמת לליגה הלאומית, נמצאת על סף חיזוק כפול מאוד מסקרן. אביחי ידין וערן לוי מנהלים מגעים מתקדמים עם המועדון ובין הצדדים קיימים פערים קטנים מאוד, כאשר באום אל פאחם מעריכים שהם יחתמו. בקבוצה של המאמן שמעון הדרי מכוונים לעליית לליגת העל, בדיוק כשם שעשו הפועל חדרה ועירוני נס ציונה.

שחקן הפועל פתח תקוה ברק לוי עם סוכנו אבי נמני, המנהל הספורטיבי ניב טל. אתר רשמי הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
ברק לוי/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל פתח תקוה

הפועל פתח תקוה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של השוער ברק לוי לשנתיים. לוי (26), שחתם באמצעות סוכנו אבי נמני, שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל קטמון והציג יכולת טובה. הוא שיחק בעברו בנבחרות הצעירות של ישראל, ואף היה חלק מסגל הנבחרת הצעירה ששיחקה באליפות אירופה שנערכה בארץ בשנת 2013. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ועמד בשערה בליגה האירופית, ובהמשך גם שיחק במכבי נתניה. לוי יחליף בין הקורות את דודי אלון, השוער שחוזר להפועל תל אביב אחרי עונת השאלה במועדון הכחול.

לוי אמר לאחר חתימתו: "אני שמח להצטרף להפועל פתח תקוה וגאה ללבוש את החולצה הכחולה. נבנית פה קבוצה מוכשרת מאוד ואני מאמין שיחד נוכל להחזיר את המועדון הזה והקהל הנפלא שלו למקום הראוי". במועדון אמרו: "ההחתמה של ברק היא חלק מהבנייה האסטרטגית של הקבוצה, כשהמטרה היא להחתים שחקנים בכירים בעמדות מפתח, שיהוו בסיס לקבוצה בשנים הבאות, גם בליגת העל, לצד שחקנים מבטיחים ממחלקת הנוער ומליגות נמוכות שצדו את עינם של הצוות המקצועי".

עוד באותו נושא

לאומית: טל בנין מונה למאמן מכבי אחי נצרת

לכתבה המלאה
דור חוגי עם עומר גולן. אתר רשמי
חוזר למכבי פתח תקוה. דור חוגי עם עומר גולן/אתר רשמי

* אחרי שמוחמד גדיר חתם בבני יהודה, בני סכנין לא בזבזה זמן וסיכמה עם מוטי מלכה, חלוצה של הפועל ניר רמת השרון.

* דור חוגי חוזר למכבי פתח תקוה. החלוץ ששיחק בעונה החולפת בהפועל רמת גן, סיכם לעונה אחת בקבוצה של גיא לוזון עם אופציה לעונה נוספת.

* הפועל נוף הגליל (הפועל נצרת עילית לשעבר) החתימה את השוער רועי פוקס שמצטרף אחרי עונה אחת בהפועל ראשון לציון. פדרו סאס הקשר הברזילאי האריך את חוזהו בשנתיים נוספות.

* אחמד שעבאן, אכרם שריח ומיקו ממן חתמו בהפועל ראשון לציון המתחדשת.

* הקשר דייגו ניקולייבסקי והמגן איתן רצון חתמו בשורות הפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully