וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון חוזרת לאופציית טי.ג'יי קליין, יוגב אוחיון יחתום לשנתיים

4.7.2019 / 14:30

הסגולים שיפרו את הצעתם לרכז הוותיק, והוא קרוב לסיכום על 115 אלף דולר לעונה. אחרי שעידן זלמנסון העדיף לעבור להפועל ירושלים, מתכוונים במועדון לפנות לפורוורד המתאזרח ולנסות להשאירו

צילום: יוסי ציפקיס

האם טי.ג'יי קליין יחזור לעונה שלישית בהפועל חולון? אחרי שנדמה היה כי שני הצדדים עומדים להיפרד בתום העונה החולפת, מתכוונים במועדון לפנות לפורוורד המתאזרח ולהציע לו חוזה חדש על רקע החלטתו של עידן זלמנסון לחתום בהפועל ירושלים.

זלמנסון, שהצטיין אשתקד אצל שרון דרוקר בהפועל אילת, סומן על ידי המאמן כגבוה הישראלי המועדף להצטרף אליו גם בחולון - אולם אז התגלו פערים משמעותיים בין דרישות השכר מצידו לבין ההצעה שהוגשה לו. כעת, לאור העובדה שמועמדותו ירדה מהפרק, שב ועלה שמו של קליין בדיונים לקראת העונה החדשה.

קליין (25, 2.06) העמיד אשתקד ממוצעים של 10 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בליגת העל, בעוד בליגת האלופות תרם 9 ו-5.5 בהתאמה. הוא הושבת בגלל פציעה בגב במארס, והחמיץ את שלושת החודשים האחרונים של העונה.

שחקן הפועל חולון, טי ג'יי קליין. קובי אליהו
פניית פרסה. טי ג'יי קליין/קובי אליהו

מי שמתקרב מאוד לחתימה בחולון הוא הרכז יוגב אוחיון, שסיים את דרכו בהפועל ירושלים. חולון שיפרה בכ-15 אחוזים את הצעתה הראשונית, ומציעה לאוחיון 230 אלף דולר לשנתיים. הצדדים מחליפים ביניהם טיוטות חוזה, ואם לא יקרה תרחיש בלתי צפוי, הוא יחתום בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully