וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי סירושטיין: "מהרגע שהעונה הסתיימה כיוונתי למעבר לחו"ל"

4.7.2019 / 9:20

בלם בית"ר ירושלים לשעבר מרוצה מהחתימה בתאילנד ומדבר בראיון על הבנייה במועדון מהבירה: "הרכש לא משנה, הם חייבים שקט. אי אפשר לקחת אליפות בלחץ. צריך סבלנות ולעשות דברים לאט לאט"

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים

מיקי סירושטיין חתם אתמול (רביעי) רשמית לשנה וחצי בסופאן בורי התאילנדית תמורת כ-300 אלף דולר לכל התקופה, ונראה שהוא מאושר. "מהרגע שהסתיימה העונה כיוונתי לא להישאר בארץ", סיפר, והוסיף: "רציתי אתגר וחוויה אחרת. איך שנחתתי הבנתי שאני רוצה לשחק כאן בתאילנד. קיבלו אותי ברמה כל כך גבוהה ומקצוענית שאי אפשר היה שלא להתרשם. הקבוצה אמנם בתחתית הליגה אחרי תקופה קשה, אבל המועדון מדהים ומכוון למעלה. זאת רמה אחרת ממה שהורגלתי בארץ - שני מאמני כושר, שני עוזרי מאמן, צוות של פיזיותרפיסטים, אנליסטים, קבוצה בטופ של המקצוענות".

סירושטיין הוסיף: "אבא שלי גר באוסטרליה, אז עכשיו אני אהיה הרבה יותר קרוב אליו וכל המשפחה תבוא לחיות כאן. נגור בבנגקוק, יש קהילה ישראלית, בית ספר וגן של בית חב"ד, הם מסדרים לבן שלי גן של חב"ד, מטפלים בהכל מההתחלה עד הסוף. אני לא צריך לעשות כלום כמעט". על התקופה בבית"ר סיפר: "היו לי שנתיים טובות בבית"ר, זכותה לחשוב שאני לא צריך להמשיך. לפני שנתיים אני וכחילה היינו הבלמים בקבוצה שהתמודדה על האליפות ואנחנו יודעים להעריך את עצמנו, גם אם בבית"ר העדיפו בלמים אחרים. לא במקרה שנינו יצאנו לחו"ל. דיברנו בינינו, היו לשנינו הרבה הצעות מהארץ אבל שנינו חיכינו לחו"ל והשגנו את מה שרצינו".

מיקי סירושטיין שחקן סופאן בורי. אתר רשמי
"הקבוצה אמנם בתחתית הליגה אחרי תקופה קשה, אבל המועדון מדהים ומכוון למעלה". מיקי סירושטיין/אתר רשמי

על בית"ר והרכש שעשתה לקראת העונה הקרובה אמר: "זה לא משנה הרכש, יותר חשוב שיתנו שקט. כל פעם יש לחץ, מייצרים עוד ועוד לחץ והציפיות בשמיים. מדברים על אליפות כל כך מהר, ככה אפשר לקחת אליפות? צריך לאט לאט, שהקבוצה תרוץ, שהקבוצה תהיה מאוזנת, ישלימו שחקנים בתפקידים הנכונים, אי אפשר סתם לדבר על אליפות".

בית"ר תערוך היום את משחק האימון הראשון העונה באשדוד. זה יהיה משחקם הראשון של מיכאל אוחנה, שי קונסטנטין, מקס גרצ'קין, עלי מוחמד, שלומי אזולאי, עדי תמיר ושלום אדרי בקבוצה. ביום שני תשחק הקבוצה ברמת השרון נגד הקבוצה המקומית. בבית"ר חזרו ואמרו אתמול כי אם אנטואן קונטה לא יחתום על חוזה חדש, הוא לא צפוי לקבל קרדיט על הדשא העונה.

מיקי סירושטיין שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"בבית"ר חשוב השקט, לא הרכש". מיקי סירושטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully