וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל כחילה חתם באטרומיטוס היוונית לעונה עם אופציה לעונה נוספת

2.7.2019 / 22:00

הבלם (27) שסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים מצטרף לקבוצה שביססה את עצמה בצמרת הליגה היוונית ותשחק במוקדמות הליגה האירופית

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים

ליגיונר חדש: בלם בית"ר ירושלים בעונה החולפת, טל כחילה, חתם הערב (שלישי) לעונה עם אופציה לעונה נוספת באטרומיטוס היוונית. כחילה בן ה-27 סיים את חוזהו בבית"ר ירושלים ולמרות שהחזיק במספר הצעות מישראל, העדיף לצאת לחו"ל. היתרון שירוויח מהמהלך: אם יחליט שלא לממש את האופציה וישוב ארצה בשנה הבאה, הוא יהיה שחקן חופשי וקבוצתו העתידית לא תצטרך לשלם את דמי ההשבחה הגבוהים שלו לבית"ר ירושלים בה גדל.

אטרומיטוס, שסיימה בעונה שעברה במקום הרביעי בליגה היוונית, תשחק בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. היא הוגרלה לשחק נגד המנצחת במפגש בין קרקוביה קרקוב הפולנית לדונאיסקה סטרדה מסלובקיה. המועדון היווני לא זכה מעולם בתואר, אבל ביסס את עצמו בצמרת הליגה היוונית בשנים האחרונות. הישג השיא שלו היה הגעה למקום השלישי בעונת 2012/13, וכמו כן הקבוצה הגיעה פעמיים לגמר הגביע היווני אבל הפסידה ב-2011 וב-2012. אטרומיטוס הגיעה מספר פעמים לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, אבל לא הצליחה לעבור קבוצות חזקות ממנה דוגמת ניוקאסל, אלקמאר ופנרבחצ'ה.

טל כחילה שחקן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
העדיף לעזוב את ישראל. טל כחילה/סוכנות ג'יני

ליגיונרים נוספים

* ליאור רפאלוב כבש הערב במשחק ההכנה של אנטוורפן, שסיימה ב-2:2 עם מפן. הקשר הישראלי מצא את הרשת בדקה ה-54, עם בעיטה מתוך הרחבה שלא הותירה לשוער היריב סיכוי.

* אלון תורג'מן לא שותף בהפסד אוסטריה וינה 3:2 לסלביה פראג.

* טל בן חיים לא שותף ב-1:1 של ספרטה פראג עם דינמו מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully