וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביבו עשוי לעבור לגלאטסראיי

19.12.2002 / 10:58

'ידיעות אחרונות': הערכות מדברות על כך שהקשר הישראלי שנמצא על סף סיכום בהמבורג, ישחק בקבוצה הגרמנית עד סוף העונה ואז יעבור ליריבה השנואה של פנרבחצ'ה

מקורבים לחיים רביבו מספרים כי למעשה הקשר לא יחתום על חוזה רב עונתי בהמבורג, בשל העובדה כי הוא שוקל ברצינות מעבר בחזרה לטורקיה. 'ידיעות אחרונות' מפרסם כי הכדורגלן הישראלי שוחח בימים האחרונים עם ראשי קבוצת גלאטסראיי, היריבה העירונית השנואה של פנרבחצ'ה, שהציעו לו לחתום בשורותיה בעונה הבאה.

כרגע מתנהלים למעשה מגעים בין שני המועדונים על העברתו של רביבו, כשפאתיח טארים, מאמנה של גלאטסראיי, תומך בהגעתו של הישראלי לקבוצתו. השאלה היא מה יאמרו על כך האוהדים? של שתי הקבוצות.

סיכום עקרוני בהמבורג

אשר גולדברג, 'הארץ', מוסיף:

חיים רביבו סיכם עקרונית בהמבורג הגרמנית. היום יקיים רביבו סדרת פגישות נוספת עם ראשי הקבוצה, אחרי שאתמול בצהריים הוא קיבל טלפון מהמבורג והתבקש להגיע בדחיפות לעיר.

רביבו עלה על מטוס לגרמניה ולא לארץ כפי שתיכנן. הגרמנים קיימו איתו אמש פגישה ראשונה כשרביבו וראשי המבורג מסכימים כי בשבועיים הקרובים יהיה אפשר לבטל את הסיכום בגלל שסוכנו קיבל הצעה מלידס יונייטד, הצעה שקדמה לזו של המבורג ועליו להיות הוגן עם הקבוצה האנגלית.

הגרמנים מבקשים שרביבו יחזור לישראל ובמידה והחוזה ייסגר סופית יגיע תוך 10 ימים לגרמניה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהכיר את חבריו החדשים. החוזה הוא עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת, כאשר השכר שרביבו אמור לקבל הוא 450 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully