וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: שלומי הרוש נשאר, יוגב אוחיון עשוי להצטרף

30.6.2019 / 18:00

הסגולים החתימו את הקפטן לשנתיים נוספות, והוא יסגור עשור במועדון. אם הפועל ירושלים לא תממש את האופציה על אוחיון, הוא צפוי לקבל פנייה מחולון. בקבוצה עוקבים אחר גל מקל, שלא ימשיך בסנט פטרסבורג אך מעדיף להישאר בחו"ל

צילום: יוסי ציפקיס

בווידאו: תקציר הפסדה של הפועל חולון למכבי ראשון לציון ברבע גמר הפלייאוף

הפועל חולון החתימה היום (ראשון) לשנתיים נוספות את הקפטן שלומי הרוש, והחלה באמצעותו את הבנייה המחודשת של הקו האחורי בקבוצה. הרוש (32) יסגור עשור במועדון, וצפוי להמשיך ולשמש כמחליף בעמדות הגארד.

"אני שמח להמשיך במועדון שהפך מזמן לבית בשבילי", אמר הרוש. "זה לא מובן מאליו לסגור עשור באותה קבוצה. אני מאחל לנו עונה מוצלחת ומלאה בהישגים ספורטיביים".

שלומי הרוש הפועל חולון. אתר רשמי
"לא מובן מאליו לסגור עשור באותה קבוצה". שלומי הרוש/אתר רשמי

הרוש הוא הישראלי השלישי שמבטיח את מקומו בסגל לעונה הבאה, לצד גיא פניני ועמית שמחון החתומים, והוא לא יהיה הגארד המקומי היחיד. רועי הובר צפוי לעזוב, ובינתיים עוקבים הסגולים אחר ההתפתחויות בהפועל ירושלים, מתוך כוונה לפנות למי מהשניים שיעזוב - יוגב אוחיון או בר טימור. הישארותו של הרוש מקטינה את הסיכוי שטימור יגיע לחולון, ולא מן הנמנע ששרון דרוקר ירכז את מאמציו בהנחתת רכז מקומי בכיר.

אוחיון נראה נכון לעכשיו כאופציה הריאלית ביותר, אם ירושלים לא תממש את האופציה עליו. בסיטואציה מסוימת ייתכן שתיעשה פנייה לגל מקל, אם לא ימצא בקרוב קבוצה באירופה. כך או כך, מקל יעזוב את זניט סנט פטרסבורג, שהתבשרה לפני שלושה ימים על כך שקיבלה כרטיס חופשי ליורוליג. העדיפות הראשונה שלו הייתה ונותרה לשחק בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully