וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון הדרי התפטר מאימון הפועל אום אל פאחם, וחזר בו תוך כמה שעות

30.6.2019 / 17:33

המאמן הפתיע והאשים את ההנהלה שסיכמה עם שחקן ללא ידיעתו ("נחצה קו אדום בהתנהלות, קיבלתי הבטחות שלא קוימו") אבל התחרט ויעביר את אימון הפתיחה

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: מתן חדד

המאמן שמעון הדרי, מי שחתום על ההישג ההיסטורי של הפועל אום אל פאחם, עם העלייה המרשימה לליגה הלאומית אשתקד בהפרש של 13 נקודות על פני המקום השני בליגה א' צפון, הודיע היום (ראשון) כי הוא לא ממשיך במועדון לעונה נוספת, אבל אחרי כמה שעות כבר חזר בו. על פי הודעת המועדון, הדרי יעביר למרות הכול את אימון הפתיחה מחר ב-20:00 באצטדיון השלום בעיר.

הסיבה לבלגן: ההתנהלות של ראשי הקבוצה, שסיכמו לטענתו בשבוע שעבר עם שחקן ללא ידיעתו. כמו כן, המאמן טוען לחוסר שביעות מתהליך בניית הסגל, עיכוב בהחתמת שחקנים שרצה וביקש, והתערבות גוברת של ההנהלה בזירה המקצועית. הדרי כבר עבד במרץ על תכנון העונה הקרובה, למרות תנאים מקדימים לא פשוטים כמו העובדה שאום אל פאחם לא תוכל לארח באצטדיונה הביתי.

שמעון הדרי מאמן זמני עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יעביר את אימון הפתיחה. שמעון הדרי/אדריאן הרבשטיין

בהודעת ההתפטרות שלו, שכאמור החזיקה בקושי כמה שעות, טען הדרי: "מאכזב, מאכזב מאוד אפילו, כי היו לי תוכניות מקצועיות ארוכות טווח לקידום המועדון, והובלתו בעתיד גם לליגת העל. הייתי ממוקד והשקעתי רבות בקידום ובניית קבוצה ראויה שתביא גאווה לאום אל פאחם, בעונתה ההיסטורית הראשונה בליגה הלאומית. העניין הוא שמבחינתי נחצה קו אדום בהתנהלות, בהתערבות, בהחתמה של שחקן ללא ידיעתי וללא הסכמתי. לאורך הדרך, הבטחות לחיזוק הסגל, שחקנים שרציתי - לא קוימו על ידי ההנהלה. לא חששתי לרגע מהאתגר, גם לא מהעובדה שאין לנו מגרש לארח - אבל יש קו שמפריד בין מוערבות להתערבות, ובכלל סחבת בכל נושא ועניין שעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully