וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "השנה עשיתי דבר שלא עשיתי אף פעם - נתתי לדגו לעבוד"

27.6.2019 / 17:34

קרית שמונה פתחה עונה, הבעלים פרגן למאמנו החדש וטען: "קשטן פחד שיירד ליגה, למזלנו הוא הלך". דגו: "הכל אפשרי". אחמדי לא הופיע לאימון

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: מתן חדד

עירוני קרית שמונה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן החדש מסאי דגו, הקפטן עידן נחמיאס וכמובן, הבעלים איזי שרצקי שסיפר על שינוי שנערך הקיץ: "החידוש בעונה הזו הוא גדול: אני הייתי בחופש, עשיתי דבר שלא עשיתי אף פעם - במקום לשבת על קלטות על הקיץ ולבחור שחקנים, נתתי למסאי לעשות את העבודה הזו. אני שמח, כי השחקנים שהוא בחר - הייתי בוחר אותו הדבר. אנחנו לא מתפשרים, מדובר פה על שחקנים ברמה מאוד גבוהה".

"אני אשם במה שקרה בשנים האחרונות", הוסיף הבעלים, ועבר לדבר על סיום העונה שעברה ועל תומר קשטן בפרט: "אם יש מאמן שלא התערבתי לו זה תומר, לא דיברתי איתו. הוא פחד שיירד ליגה. למזלנו הוא הלך - אני לא צוחק. אני סומך על דגו, רציתי אותו גם בשנה שעברה, אני עוקב אחריו מכפר סבא ולפני כן".

מסאי דגו הוסיף: "לגבי המטרות, כולם יודעים שמכבי תל אביב מעל הליגה, אבל בליגה הזאת הכל אפשרי. אני מאוד מאמין בלבוא, לעבוד ולהראות במגרש. תהיה פה קבוצה דינמית, מאוחדת, ואם יהיה פה חיבור, אני מאמין שנעשה עונה טובה. שיתוף הפעולה עם איזי הוא מעבר למה שציפיתי".

עוד בנושא:

המחליף של שי קונסטנטין? בני יהודה מעוניינת בדור אלו
סקציה נס ציונה תארח את משחקי הבית שלה באצטדיון המושבה
מכבי חיפה: יעקב שחר הציע לגל אלברמן להתמנות לעוזר מאמן
מכבי נתניה: רומן גולובארט נחת בישראל ויחתום אחרי שיעבור בדיקות

פלייר מאמן עירוני קרית שמונה מסאי דגו עם איזי שרצקי, עידן נחמיאס, עדי פרג'. סוכנות ג'יני
כולם אופטימיים. שרצקי, דגו ונחמיאס/סוכנות ג'יני
בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי. סוכנות ג'יני
עקב אחרי דגו זמן רב. שרצקי/סוכנות ג'יני

עידן נחמיאס אמר: "אני מתחיל עכשיו שנה תשיעית במועדון, סרט הקפטן זה אחריות. אני מודה על האמון שניתן לי ומבטיח להחזיר על המגרש ומחוצה לו".

לאחר מסיבת העיתונאים נערך אימון הפתיחה, ממנו נעדר ולאון אחמדי. כזכור, הקשר ביקש לעזוב אף שבמועדון מימשו עליו את האופציה, ואף ביקש לא להיות מוזמן לאימונים. בקבוצה הסכימו כדי שלא להחזיקו בכוח והבהירו לו שיוכל לחפש קבוצה חדשה, אבל לא ישוחרר ללא תמורה.

קפטן עירוני קרית שמונה עידן נחמיאס. סוכנות ג'יני
אחריות גדולה. נחמיאס/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully